شاخ های کوچک اینستاگرام

اینستاگرام تبدیل به یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های مجازی در سراسر دنیا تبدیل شده است و تقریبا هر کسی که به اینترنت و گوشی‌های هوشمند دسترسی دارد، در این شبکه برای خود حساب کاربری ایجاد کرده

اینستاگرام تبدیل به یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های مجازی در سراسر دنیا تبدیل شده است و تقریبا هر کسی که به اینترنت و گوشی‌های هوشمند دسترسی دارد، در این شبکه برای خود حساب کاربری ایجاد کرده. از مردم عادی گرفته تا افراد بسیار مشهور و شخصیت‌های برجسته‌ی سیاسی. بسیاری از بازیگران و هنرمندان هم در اینستاگرام فعال هستند و از این طریق با طرفداران و مخاطبانشان ارتباط برقرار می کنند و آنها را از فعالیت‌های خود آگاه می‌کنند. به عنوان مثال چندی پیش نفیسه روشن با انتشار عکسی از خود در اتاق گریم تماشاخانه سنگلج از حضورش در این نمایش خبر داد. این مطلب را می‌توانید در بنیتا بخوانید. بسیاری از این‌ افراد به واسطه‌ی شغل خود و فعالیت هایی که در طول سال‌ها داشتند، معروف شده‌اند. اما برخی هم هستند که فعالیت خاصی در زمینه‌ی هنر و... ندارند، ولی اصطلاحا فالوئرهایشان از برخی بازیگران بیشتر است. عجیب‌تر از این افراد، کودکان 4-5 ساله‌ای هستند که فالوئرهای بسیار بالایی دارند؛ گاهی  چند صدهزار نفر!!!

با بنیتا همراه باشید تا تعدادی از این کودکان را بشناسیم.

اینستاگرام بارانا بهادری

اینستاگرام بارانا بهادری

«بارانا بهادری» دخترک چهار ساله‌ی «بنیامین بهادری»، حدود دو سالی است که صفحه‌ی اینستاگرام مخصوص به خود را دارد که البته توسط پدرش اداره می شود. تعداد فالوئرهای این دختربچه حدود یک سوم فالوئرهای پدرش است.

اینستاگرام آرات حسینی

اینستاگرام آرات حسینی

«آرات حسینی » کودکی است که او را نابغه‌ی ژیمناستیک می دانند. او حرکات سخت این رشته‌ی ورزشی را تنها با تماشای تصاویر و راهنمایی های غیرحرفه ای پدرش فرا گرفته و انجام می دهد.در حال حاضر او یک سال و یک ماهه است ولی حرکات ورزشی اش را از هفت ماهگی شروع کرده است.

«محمد حسینی»، پدر آرات حدود یک سالی است که برای بهتر دیده شدن پسرش به شبکه های اجتماعی‌ چون «فیس بوک» و اینستاگرام متوسل شده است و از طریق همین دنیای مجازی نیز توانسته او را به دنیا معرفی کند.

اینستاگرام ساحل بکرانی

اینستاگرام ساحل بکرانی

«ساحل بکرانی» کودکی است که به واسطه‌ی بازی در سریال دردسرهای عظیم2 در 7 ماهگی تبدیل به یک سوپراستار(!!) شد. او تاکنون بیش از 69000 فالوئر دارد. صفحه‌ی اینستاگرام او را پدر و مادرش اداره می‌کنند. او اکنون حدود یک سال و نیمه است و قرار است که در یک فیلم سینمایی بازی کند.

اینستاگرام مهدیس محمدی

اینستاگرام مهدیس محمدی

«مهدیس محمدی» هم از جمله کودکان پر طرفدار در اینستاگرام است. او حدود 4 سال دارد و اکنون کوچکترین مدل دختر ایرانی است. صفحه‌ی اینستگرام او بیش از 105000 فالوئر دارد.

اینستاگرام بردیا عمادی

اینستاگرام بردیا عمادی

دیگر مدل کودک ایرانی، «بردیا عمادی» است. او که الان حدودا سه ساله است، به عنوان مدل تبلیغاتی جلوی دوربین‌ها می‌رود. اینستاگرام او را حدود 78000 هزار نفر فالو کرده‌اند. او کار بازیگری هم می‌کند!

اینستاگرام آریانا فتحعلی بیگی

اینستاگرام آریانا فتحعلی‌بیگی

«آریانا فتحعلی‌بیگی» هم از معروف‌های اینستاگرام است. او علاوه بر پیج رسمی خودش که بالای 35000 فالوئر دارد، چندین فن پیج نیز دارد که توسط هوادارانش ایجاد شده شده است. او که 4 ساله است، به عنوان مدل تبلیغاتی فعالیت می‌کند.

اینستاگرام یوسف جوادی

اینستاگرام مهدی جوادی

«مهدی جوادی» را جوان‌ترین هوادار استقلال نامیده‌اند. او که طرفدار دوآتیشه‌ی تیم فوتبال استقلال است، در تمرین‌های این تیم هم حاضر می‌شود و با بسیاری از بازیکنان و «علیرضا منصوریان»،مربی تیم دوست است. او در صفحه‌ی اینستاگرام خود که بالای 16000 فالوئر دارد، ویدئوهای بامزه‌ای در مورد تیم استقلال و حواشی آن منتشر می‌کند.البته نام اینستاگرام مهدی با نام پدرش و با عنوان یوسف جوادی است.

اینستاگرام امیرعباس

اینستاگرام امیرعباس

«امیرعباس» که قربانی اشتباه پزشکی بود. او در دی‌ماه سال گذشته، در زمان تولد، به دلیل سهل‌انگاری پزشک با مشکل به دنیا آمد و دچار فلج مغزی شد و چند ماه بعد درگذشت. اما اخبار او از زبان مادرش در فضای مجازی منتشر شد و بیش از 72000 نفر با فالو کردن پیج امیرعباس کوچولو، پیگیر اخبار او بودند. 

منبع: بنیتا


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان