سردار فدوی:

استان بوشهر تاریخی باشکوه در مبارزه با استکبار جهانی دارد

بوشهر - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استان بوشهر تاریخی باشکوه در مبارزه با استکبار جهانی دارد.

استان بوشهر تاریخی باشکوه در مبارزه با استکبار جهانی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی پیش از ظهر شنبه در پایان مراسم تجمع استکبارستیزی مردم بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گذشتگان استان بوشهر خیلی پرافتخار هستند و این مردم نیز مسیر را ادامه می‌دهند.

وی بیان کرد: افتخار و رشادت و دلیرمردی اهالی استان بوشهر را از گذشته‌های دور تا همین نزدیکی می‌بینیم، از قیام رئیسعلی دلواری و سپس حماسه شهید نادر مهدی و یارانش و در سال 94 نیز دستگیری تفنگداران آمریکایی گوشه‌ای از این افتخارات است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز روز مبارزه با استکبار جهانی است و استان بوشهر تاریخی پرافتخار در مبارزه با استکبار و به‌ویژه بالاترین سطح استکبار یعنی آمریکا دارد.

وی اضافه کرد: خدا را شکر می‌کنم که همین وضعیت ضد استکباری که در استان بوشهر وجود دارد را در نقاط مختلف ایران اسلامی شاهد هستیم و مردم بارها و بارها انزجار خود را نسبت به استکبار ثابت کرده‌اند.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: مردم وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند و وعده الهی مبنی بر پیروزی حق نیز تحقق یافته است و عزت و سربلندی جبهه حق و ناکامی و سرافکندگی جبهه باطل را شاهد هستیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان