آموزش ۹ مدل خط چشم با فیلمی که ۵۰ میلیون بار دید شده!

کشیدن خط چشم نیاز به مهارت زیادی دارد و کار هر کسی نیست. اما ما در این ویدئوی روزچین شما را با ۹ مدل خط چشم زیبا و پرطرفدار آشنا می‌کنیم که میلیون‌ها بار دیده شده است! با تماشای این ویدئو و کمی تمرین شما تبدیل به یک آرایشگر حرفه ای در زمینه کشیدن جدیدترین مدل خط چشم می شوید.

آموزش 9 مدل خط چشم با فیلمی که 50 میلیون بار دید شده!

کشیدن خط چشم نیاز به مهارت زیادی دارد و کار هر کسی نیست. اما ما در این ویدئوی روزچین شما را با 9 مدل خط چشم زیبا و پرطرفدار آشنا می‌کنیم که میلیون‌ها بار دیده شده است! با تماشای این ویدئو و کمی تمرین شما تبدیل به یک آرایشگر حرفه ای در زمینه کشیدن جدیدترین مدل خط چشم می شوید.

آموزش 9 مدل خط چشم

این ویدئوی آموزشی در شبکه‌های اجتماعی بسیار پرطرفدار بوده و حدود 50 میلیون بار دیده شده است. از آنجایی که ما بهترین‌ها را در دنیای مد به روزچینی ها تقدیم می‌کنیم، شما را به دیدن تماشای این ویدئوی آموزشی دعوت می کنیم.

در این ویدئو 9 مدل آموزش داده شده که عبارتند از:

  1. مدل ساده
  2. مدل کلاسیک
  3. مدل دو شاخه
  4. مدل پایه
  5. مدل درام
  6. مدل صاف
  7. مدل پهن
  8. مدل دم ماهی
  9. مدل گربه‌ای

برای کشیدن این نه مدل خط چشم از قلم مخصوص کشیدن خط چشم و همچنین خط چشم فشرده مشکی استفاده شده است. اگر این خط چشم را ندارید، می‌توانید به سادگی در فروشگاه‌های معتبر سطح شهر بیابید و تهیه کنید.

زمان خرید، این مهم نیست که چه مارکی را خریداری می کنید، فاکتورهای مهم برای خریداری خط چشم، کیفیت، میزان ماندگاری، ارگانیک بودن و داشتن برچسب تایید بهداشت است. یک مولفه خیلی مهم که شاید گاهی یادمان می‌رود به آن توجه کنیم، تاریخ تولید و انقضای محصول است.

زمان کشیدن خط چشم باید این را در نظر بگیرید که با توجه به حالت چشم‌هایتان مدل آن را انتخاب کنید. مدل خط چشم باید به گونه‌ای باشد که چشمان شما را درشت و جذاب نشان دهد.

اگر حالت چشمانتان افتاده است باید از مدل‌هایی استفاده کنید که ادامه‌دار و کشیده است و در انتها پهن باشد تا آن حالت را از بین ببرد. برای چشمان ریز از یک خط باریک زیر پلک پایین استفاده کنید تا چشمان را درشت‌تر کند.

البته این نکته را هم در نظر بگیرید که چه خط چشمی را برای چه جاهایی استفاده کنید، به عنوان مثال مدل دم ماهی قطعا برای محل کار مناسب نیست اما انتخاب خوبی برای جشن تولد و عروسی و مهمانی‌هاست.

برای رفتن به دورهمی‌های دوستانه هم می‌توانید از مدل کلاسیک استفاده کنید. راستی، مدل گربه‌ای برای عروس خانم‌ها یک انتخاب بی نظیر است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان