«عزم» و «کودکی در دوردست» در بازار کتاب

ترجمه کتاب‌های «عزم» نوشته آنجلا داک‌ورث و «کودکی در دوردست» نوشته جودیت کِر راهی بازار شده‌اند.

«عزم» و «کودکی در دوردست» در بازار کتاب

به گزارش ایسنا، کتاب «عزم: قدرت اشتیاق و ثبات قدم» نوشته آنجلا داک‌ورث با ترجمه سیدسینا میرعربشاهی در 374 صفحه با شمارگان 550 نسخه و قیمت 28 هزار تومان در نشر فیروزه منتشر شده است.

 در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: در این کتاب پرفروش، خانم آنجلا داک‌ورث به عنوان  پیشگام در عرصه روان‌شناسی موفقیت به همگان از والدین و دانش‌آموزان گرفته تا افراد تحصیل‌کرده، ورزشکاران و حتی تجار نشان می‌دهد که راز دستاوردهای قابل  توجه در زندگی نه تنها  ربطی به استعداد نداد، بلکه در ترکیب مخصوصی از اشتیاق و ثبات قدم به نام «عزم» یافت می‌شود.

سوال‌هایی که در این کتاب پاسخ داده خواهد شد:

-چرا عزم دوبرابر بیشتر از استعداد اهمیت دارد؟

- چگونه صرف‌نظر از ضریب هوشی می‌توان عزم را آموخت؟

- اشتیاق مادام‌العمر به هدف چگونه ایجاد می‌شود؟

- چه میزان از عزم بهینه باعث رنجش و چه مقدار از آن موجب نشاط است؟

- کدام‌یک برای فرزندتان مناسب است: آغوشی گرم با معیارهایی سطح‌ بالا؟

- معجزه‌ عزم یا افسانه استعداد؟

 همچنین کتاب «کودکی در دوردست» نوشته جودیت کِر با ترجمه روح‌انگیز شریفیان در 221 صفحه با شمارگان 550 نسخه و قیمت 18هزار تومان در نشر مروارید عرضه شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: جودیت کر در میان نویسنده‌های ادبیات کودکان، چهره‌ای شناخته شده است.  کتاب «کودکی در دوردست» آخرین جلد از سه جلد زندگی‌نامه اوست، که با زبانی ساده و شیرین درباره خود و خانواده‌اش نوشته است و درباره پیوندهایی‌ است که هرگز فراموش یا بریده نشدند و در مسیر سختی‌ها و رنج‌هایی که هریک از آن‌ها به شکلی تحت تأثیر قرار داد، پیوسته به یکدیگر وابسته و وفادار ماندند. زندگی‌نامه او داستانی صمیمی و ساده از مقاومت انسان در برابر بی‌عدالتی‌ها و کمبودهای تحمل‌ناپذیر زندگی در جامعه‌ای جنگ‌زده است. داستان کسانی که سرانجام پیروزی واقعی و نهایی با آن‌هاست. جلد اول و دوم این‌زندگی‌نامه با نام‌های «هیتلر خرگوش صورتی مرا ربود» و «بمب روی خاله مامانی» پیش از این در انتشارات مروارید به چاپ رسیده است.

او اکنون درنود و چهارسالگی همچنان به کار نوشتن مشغول است و از محبوب‌ترین چهره‌های ادبیات انگلیس به شمار می‌آید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر