برای مدیران وزارت ارتباطات؛

کارگاه آموزشی مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات برگزار شد

کارگاه آموزشی مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات و ارتباطات، با تاکید وزیر ارتباطات، توسط دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات، برگزار شد.

کارگاه آموزشی مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات، دوره کوتاه مدت کارگاه آموزشی مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات و ارتباطات را با تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به مدت 2 روز برگزار کرد.

فاطمه کفشدوز محمدی سرپرست اداره آموزش های کوتاه مدت دانشکده پست و مخابرات در این باره گفت : با توجه به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه فراگیری آموزش های مربوط به پروژه های ICT  توسط مدیران ارشد و میانی وزارت ارتباطات و شرکت های تابعه، برگزاری این دوره ها طراحی شد.

وی تصریح کرد : برگزاری این نشست های آموزشی برای مدیران، موجب تسریع در انجام امور می شود و نیز مدیران می توانند نظارت آگاهانه ای به پروژه های زیر نظر خود داشته باشند.

محمدی با اشاره به اینکه این کارگاه آموزشی با عنوان مدیریت پروژه در ICT  در 2 روز و 16 ساعت طراحی شده است، گفت: این کارگاه آموزشی که با حضور مسعود نارنجی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد برگزار شد به تعاریف و مفاهیم ، استانداردها و متولوژی های مرجع 1 ، فراینده های مدیریت پروژه ، ارکان پروژه ، مستندات مدیریت پروژه و دفتر مدیریت پروژه پرداخت.

سرپرست اداره آموزش های کوتاه مدت دانشکده پست و مخابرات ، افزود : در این دوره به نحوی برنامه ریزی شد که آموزش ها به صورت تعاملی و کاربردی ارائه شود و شرکت کنندگان در این کارگاه به صورت فعال در مباحث شرکت کرده و مشکلات پروژه های خود را مطرح کنند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان این کارگاه را مدیران میانی و کارشناسان شرکت زیرساخت، سازمان فضایی ایران، سازمان تنظیم مقررات و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل دادند، اظهار امیدواری کرد که با تاکید وزیر ارتباطات به برگزاری دوره های منظم برای مدیران ارشد و میانی دستگاه های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ، این کارگاههای آموزشی با استقبال و حمایت مدیران ارشد ادامه داشته باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان