ماهان شبکه ایرانیان

چاپ دومین جلد از یک مجموعه؛

«پلید» به بازار نشر آمد/ روایت فانتزی ماجراجویی در هالوهیل

رمان «پلید» نوشته بیانکا اسکاردونی با ترجمه نشاط رحمانی‌نژاد توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شد.

«پلید» به بازار نشر آمد/ روایت فانتزی ماجراجویی در هالوهیل

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «پلید» نوشته بیانکا اسکاردونی به تازگی با ترجمه نشاط رحمانی‌نژاد توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شده است.  

این کتاب دومین کتابی است که این ناشر از بیانکا اسکاردونی چاپ می‌کند و دنباله ای برای رمان «سرآغاز» این نویسنده است. «پلید» دومین کتاب مجموعه «نشان‌شده» است که به قلم این نویسنده چاپ شده و کتاب های فانتزی حوزه سنی بزرگسال را شامل می‌شود.  

شخصیت اصلی این مجموعه، جما بلکبورن نام دارد و در معرفی خود در کتاب اول این گونه می‌گوید: من جما بلکبورن هستم، و یک راز دارم. می‌دانم خوناشام‌ها واقعاً وجود دارند. هشت ماه پیش دیدم یکی از آنها پدرم را به قتل رساند، و با وجود تلاشی که آن‌ها برای متقاعد کردنم به اینکه چنین اتفاقی نیفتاده است و من فقط برای باور نکردن حقیقت، چنین تصوراتی دارم، می‌دانم چه چیزی دیده‌ام.

بلکبورن در کتاب دوم یعنی «پلید»، طرح قصه را این گونه مطرح می‌کند: من جما بلکبورن، یک سلیر هستم. فهمیدن اینکه انسان نیستم، تنها آغاز مشکلاتم بود. بهترین دوستم تیلور و طلسم جاودانگی هر دو گمشده‌اند. وظیفه من پیدا کردن هر دو آن‌هاست. نمی‌دانم به چه کسی می‌توانم اعتماد کنم و مطمئن هم نیستم بتوانم در این راه موفق شوم، اما مصمم برای انجام این کارم یا در این راه بمیرم.

داستان های مجموعه «نشان شده» در محلی به نام هالوهیل می‌گذرند که جما بلکبورن آن را این گونه توصیف می‌کند: هالوهیل جایی است که من الان به آن خانه می‌گویم. این باید شانس من برای عادی زندگی کردن باشد. شانسم برای دفن کردن رازم و شروعی دوباره. اما همه‌ کسانی که در اطرافم هستند رازهای خودشان را دارند و در گوشم دروغ‌هایی را مثل سوگند زمزمه می‌کنند، و یکی از آن‌ها تمام دنیایم را زیر و رو کرد.

به تعبیر شخصیت اصلی این رمان،  سرازیری سقوط به جهنم همیشه با اشکال خوبی سنگ فرش شده است. در دومین کتاب مجموعه «نشان شده» یک دشمن جدید به شهر هالوهیل آمده که موهبتی با خود دارد؛ موهبتی باستانی که پیشگویی کرده مرزهای بین خیر و شر را از بین می‌برد.  به ظاهر همه‌ این‌ها به خون جما بستگی دارد. او هنوز همه‌ جواب‌ها را ندارد اما به کشف کردن حقیقت نزدیک‌ و نزدیک‌تر می‌شود. کشف حقیقت در مورد خط خونی اش و همین طور واقعیت اش.

این کتاب با 382 صفحه و قیمت 24 هزار تومان منتشر شده است.  

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان