رئیس شورا‌های حل اختلاف استان فارس در گفت وگو با میزان:

پرونده قتل پس از ۶ سال در شیراز به صلح و سازش ختم شد

با تلاش مقامات قضایی، اعضا و کارکنان شورا‌های حل اختلاف و همکاری بزرگان و معتمدان محلی پرونده قتلی که ۶ سال قبل درشیراز به وقوع پیوسته بود با رضایت اولیاء دم به صلح و سازش ختم شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبد المهدی موسوی رئیس شورا‌های حل اختلاف استان فارس در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: حدود 6 سال قبل در شیراز در پی تصادف دو خودرو سواری، درگیری سرنشینان منجر به قتل یکی از طرفین دعوا شد و درنتیجه یک فقره پرونده درشعبه اول دادگاه کیفری استان فارس مطرح شد که پس از بررسی و رسیدگی‌های قانونی منجر به صدور حکم قصاص از سوی این مرجع قضایی و قطعیت حکم قصاص شد.

معاون قضایی با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات اعضای شورای حل اختلاف گفت: تلاش بی‌وقفه و پیگیری‌های مستمر اعضای شورای حل اختلاف در چندین جلسه و برگزاری جلسات متعدد صلح و سازش با خانواده مقتول در نهایت منجر به اعلام رضایت خانواده مذکور شده است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی با بیان اینکه حل و فصل دعاوی و ایجاد صلح و سازش بین طرفین دعوا از وظایف اصلی شورا‌های حل اختلاف استاز اقدام انسان دوستانه خانواده آن مرحوم که با گذشت خود ضمن اعطاء حیات انسانی به قاتل نادم زمینه توسعه و گسترش صلح و سازش در جامعه را فراهم کردند، تقدیر کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر