شور قصه‌ها در جان بچه‌ها می‌نشیند

قصه‌گویان مرحله‌ منطقه‌ای «بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۳۰ آبان تا ۳۰ آذر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

شور قصه‌ها در جان بچه‌ها می‌نشیند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تاریخ برگزاری رقابت‌های منطقه‌ای جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی اعلام شد.

بر این اساس، استان‌های آذربایجان‌شرقی، مرکزی، سمنان، اصفهان و یزد میزبان این رقابت‌ها قرار است به داوری آثار 184 قصه‌گو در بخش مربیان آزاد و کانونی و همچنین قصه‌گویان رضوی بپردازند.

با اعلام دبیرخانه‌ دائمی این جشنواره، استان آذربایجان‌شرقی 30 آبان تا 2 آذر میزبان این رقابت‌هاست. استان مرکزی در روزهای 7 تا 9 آذر، ‌ استان سمنان در روزهای 12 تا 14 آذر، استان اصفهان از 20 تا 22 آذر و استان یزد از 28 تا 30 آذر مرحله‌ی منطقه‌ای را برگزار خواهند کرد.

قرار است هیات انتخاب، 124 اثر در بخش «قصه‌گویان نوجوان»، «پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها» و «مربیان فراگیر» را نیز به صورت غیرحضوری (از طریق بررسی لوح فشرده) بررسی کنند.

  «بیستمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی» بهمن سال 1396 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان