در واکنش به مذاکره سپاهان با دژاگه و رفیعی

طاهری: دوست داریم مسی و رونالدو را هم بگیریم!

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان واکنش جالبی به شایعات پیرامون نقل و انتقالات تیم نشان داد.

طاهری: دوست داریم مسی و رونالدو را هم بگیریم!

محسن طاهری در گفت‌وگو با ایسنا، ابتدا درباره شایعه حضور اشکان دژاگه و سروش رفیعی در تیم فوتبال سپاهان اصفهان توضیح داد: این‌ها اخباری است که رسانه‌ها منتشر می‌کنند اما ابتدا باید وضعیت رفیعی با باشگاه الخور مشخص شود و سپس با او وارد مذاکره شویم. هر تیمی دوست دارد این بازیکنان را داشته باشد.

او افزود: همه می‌گویند با دژاگه و رفیعی مذاکره کرده‌ایم اما روح خودمان هم خبر ندارد. ما دوست داریم حتی مسی و رونالدو را هم در تیم‌مان داشته باشیم. نام 10 بازیکن را از ما می‌پرسند و ما هم می‌گوییم از خدای‌مان است این بازیکنان در سپاهان بازی کنند اما باید شرایطش پیش بیاید و توافق بین دو طرف ایجاد شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان این که فهرست بازیکنان مدنظر تیم مشخص شده است، تصریح کرد:‌ این فهرست باید مورد تایید کرانچار قرار گیرد. نمی‌توانم بگویم چه تعداد بازیکن در این فهرست قرار دارند چرا که ما براساس اولویت‌ها، فهرست را بسته‌ایم. بازیکن خارجی نیز مدنظرمان است اما الویت‌مان بازیکن ایرانی‌ است.

طاهری هم‌چنین درباره این که گفته‌ می‌شود کرانچار تا پایان نیم فصل اول اولتیماتوم گرفته است، توضیح داد: به هیچ وجه چنین چیزی وجود ندارد. ما هیچ مهلتی برای سرمربی تیم تعیین نکرده‌ایم و از این اخبار تعجب می‌کنم. اگر گوشی همراه خودم را خاموش کنم، می‌گویند چرا طاهری پاسخ‌گوی رسانه‌ها نیست اما بعضی رسانه‌ها در هر حال از زبان ما مصاحبه می‌زنند. فکر می‌کنم بهتر است مصاحبه‌ نکنم تا برخی تا جایی که می‌توانند خبر کذب منتشر کنند. حداقل فایده‌اش این است که از زبان ما خبر کذب نمی‌زنند.

او در پاسخ به این پرسش که آیا صادر نشدن مجوز حرفه‌یی به باشگاه سپاهان تنها به دلیل مشکلات ورزشگاه نقش جهان بوده است؟ به ایسنا گفت: بله ما به جز ورزشگاه، هیچ مشکل دیگری نداشتیم. یک سری الزامات از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص شده بود اما چون کارهای مربوط به آن در نقش جهان باقی مانده بود، مجوز لازم را ندادند. با این حال از سال آینده دوباره برای گرفتن مجوز حرفه‌یی اقدام خواهیم کرد و تا آن موقع امیدواریم این مشکلات برطرف شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر