بازدید رئیس و کارشناسان اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان از زندان جیرفت

رئیس و کارشناسان اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان از زندان جیرفت بازدید کردند.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جیرفت و هیئت همراه از مجتمع فرهنگی و کتابخانه عمومی اداره زندان جیرفت بازدید کردند.

رئیس زندان جیرفت با اشاره به هدف والای اصلاحی و تربیتی سازمان زندانها گفت : زندان فقط محل نگهداری افراد نیست بلکه محل اصلاح و تربیت مددجویان است که در بحث تربیتی امکانات زندان کافی نیست. لذا این امر همکاری و تعامل بیشتر دیگر نهادها و ادارات مرتبط را با اداره زندان می طلبد.

روشان خاطر نشان کرد: فردی که به زندان وارد می شود شخصیتش شکل گرفته و این امر کار فرهنگی و تربیتی را سخت تر می کند.

وی با اشاره به ظرفیت بالای زندان و درخواست های مکرر مددجویان برای افزایش تنوع کتاب های موجود افزود: در زندان فضای جدیدی برای کتابخانه و سالن مطالعه ایجاد شده تا فرهنگ کتابخوانی احیاء شده و مددجو ارزش ها را شناخته و فرد مفیدی برای خانواده و جامعه شود.
در ادامه رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان با تقدیر از فعالیت های انجام شده درحوزه کتابخوانی در زندان جیرفت گفت: در شهرستان 6 باب کتابخانه با مجموع 68000 جلد کتاب وجود دارد.

صالحی نسبت به تجهیز کتابخانه ی عمومی( تربیت) زندان در سال جدید قول همکاری داد و همچنین خواستار برگزاری مسابقات کتابخوانی در بین کارکنان، پرسنل وظیفه و مددجویان تا قبل از سال جدید شد.

در پایان این بازدید جلسه ای مشترک با حضور رئیس و کارشناسان اداره زندان تشکیل شد.
گفتنی است تعدادی کتاب از طرف اداره کتابخانه های عمومی شهرستان به اداره زندان اهداء شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر