۸ راه برای نظم دادن به کیف

&#۱۶۰۷;&#۱۵۸۵; &#۱۵۸۲;&#۱۵۷۵;&#۱۶۰۶;&#۱۶۰۵;&#۱۷۴۰; &#۱۷۰۵;&#۱۶۰۷; &#۱۷۰۵;&#۱۷۴۰;&#۱۶۰۱; &#۱۵۸۳;&#۱۵۸۷;&#۱۵۷۸;&#۱۷۴۰; &#۱۵۸۳;&#۱۵۷۵;&#۱۵۸۵;&#۱۵۸۳;&#۱۵۴۸; &#۱۶۰۵;&#۱۷۴۰; &#۱۵۸۳;&#۱۵۷۵;&#۱۶۰۶;&#۱۵۸۳; &#۱۷۰۵;&#۱۶۰۷; &#۱۶۰۵;&#۱۵۸۵;&#۱۵۷۸;&#۱۵۷۶; &#۱۶۰۶;&#۱۷۱۱;&#۱۶۰۷;‌&#۱۵۸۳;&#۱۵۷۵;&#۱۵۸۸;&#۱۵۷۸;&#۱۶۰۶;&#۱۵۸۸; (&#۱۵۹۳;&#۱۶۰۴;&#۱۷۴۰;‌&#۱۵۸۵;&#۱ ...

هر خانمی که کیف دستی دارد، می داند که مرتب نگه‌داشتنش (علی‌رغم تمام تلاش‌ها) بسیار دشوار است. واضح است که هیچ خانمی دوست ندارد همیشه یک فاجعه را روی دوشش حمل کند، اما بقایای رسید‌های کهنه، یادداشت، پول خرد، رژ‌ لب، مارک لباس و تقریبا همه چیز به طریقی از ته کیف‌تان سر در می‌آورند و باعث می‌شوند یافتن وسایل مورد نیازتان عملا غیر ممکن شود. اگر می خواهید 8 راه ساده و بسیار کاربردی را برای نظم دادن به کیفتان بدانید، ادامه مطلب را حتما مطالعه کنید.

مطمئنا حمل یک کیف بزرگ پر از چرت و پرت برای تان آزار دهنده و برای بدن‌تان نیز مضر است: حمل کیف سنگین باعث عدم تعادل عضله‌ها، و درد شدید در نواحی گردن و شانه می شود.

به علاوه، یک کیف به هم ریخته کاملا کشش چرم و انعطاف‌ پذیری چرم جیر را کاملا از بین می برد، و هم چنین می تواند (ممکن است عجیب به نظر برسد) به طور منظم، سطوح بالای اضطراب غیر ضروری برای شما ایجاد نماید.

کیف‌های شلوغ یافتن وسایل مورد نیازتان، مثل کارت مترو (که باعث استرس نرسیدن به قطار می شود)، سوئیچ ماشین یا کلید  در دفترتان (که باعث دیر رسیدن می شود) یا اسکناسی که می‌خواهید با آن پول روزنامه را بدهید (که باعث متوقف شدن صف می شود) را دشوار می سازد. خبر خوب: منظم کردن کیف‌تان از آنچه که فکر می کنید آسان تر است. برای نظم دادن کیف تان ادامه‌ی مطلب را بخوانید.

  1. وسایل غیر ضروری تان را بر اساس دسته، جدا کنید.

ممکن است جدا کردن تمام خرت و پرت های کیف تان، کاری بیهوده به نظر برسد، اما واقعا اثر بخش است. چیزهای غیر ضروری مثل لوازم آرایش، گیره ی مو، شارژر موبایل و هر چیز دیگری را که در قسمت های کوچک کیف تان قرار می دهید از کیف تان خارج نمایید. وسایل ضروری همان طور که بعدا توضیح خواهیم داد، به کیف پول تان منتقل می شوند.

  1. کوپن های تخفیف، رسید و کارت‌های هدیه‌تان را درون یک پاکت تب دار بگذارید.

بهترین راه مرتب نگه داشتن کاغذ‌های‌تان (کوپن های تخفیف، رسید، کارت های هدیه و غیره)، سازمان دهی آن ها در یک جای مشخص است. اگر دوست دارید که آن ها را بر اساس الفبا، دسته (لباس، خوار و بار، آرایشی) و یا ماهیت شان (کوپن، رسید، کارت هدیه) مرتب کنید، در هر صورت با این کار، یافتن شان هنگام نیاز بسیار آسان می شود. این روش برای کارت هایی که در خانه نگه می دارید نیز مناسب است.

  1. وسایلی که از آنها زیاد استفاده نمی‌کنید را جدا کنید و آنها را بسته‌بندی نکنید

عینک آفتابی، گوشی موبایل و کلید‌های‌تان، وسایلی هستند به دفعات از آنها استفاده می‌نمایید. به جای اینکه هنگام زنگ خوردن تلفن‌تان مضطرب بشوید، و یا هنگامی که آفتاب به چشمتان می تابد، در کیف‌تان حفاری کنید(!) این وسایل را دم دست بگذارید. اگر وسایل دیگر منظم سازمان دهی داده شده باشند، این وسایل به راحتی قابل یافتن هستند.

  1. هدفون و شارژرتان را درون قاب عینک آفتابی بگذارید.

هیچ چیز خسته‌کننده‌تر از باز‌کردن گره‌ی سیم شارژر و هدفون درون کیف شلوغ پلوغ نیست. نگه داشتن آنها درون قاب عینک آفتابی زندگی‌تان را خیلی  آسان‌تر می کند.

  1. از تکنولوژی سو استفاده کنید.

درسته، هیج حسی مثل حس دست گرفتن یک کتاب واقعی نیست، اما اگر می خواهید در راه یا وقت استراحت تان کتاب بخوانید، کتاب را روی گوشی و یا تبلت تان نصب کنید تا کیف تان هم سبک‌تر شود و هم خلوت‌تر. این امر در مورد برنامه ریز و دفترچه نیز صادق است!

  1.  کارت های ویزیت تان را درون قوطی آدامس نگه دارید.

به جای شلوغ کردن کیف پول تان، کارت های ضروری را درون قوطی آدامس بگذارید.

  1. عاشق کیف پول های قسمت دار شوید.

به جای این که 2 ساعت در کیف پول‌تان به دنبال گواهینامه یا کارت بانک‌تان بگردید، آن ها را درون کیف پول‌های قسمت دار منظم بچینید. این کار باعث صرفه‌جویی در انرژی و زمان می‌شود، چرا که هنگامی که به دنبال کارت به خصوصی می گردید، کافی است به دنبال رنگ یا لوگوی خاصی بگردید؛ این کیف ها پیش نمایشی از همه ی کارت های تان به شما نشان می دهد.

  1. هر شب خرت و پرت‌های اضافه را از کیف‌تان خارج کنید.

سخت ترین قسمت داشتن کیف منظم، تمیز نگه داشتن آن است. خودتان را مجاب کنید که هر رسید، پوست خوراکی یا زباله ی آواره ای که در طول روز سر از کیف تان در آورده‌اند را بیرون بیندازید. اگر هر شب این کار را انجام دهید، کیف‌تان همیشه مرتب و تمیز خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان