هنوز چیزی تمام نشده و صدرنشینیم

کشاورز: اتفاقات تلخ بازی با دبیری کام‌مان را تلخ کرد

کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان بابت اتفاقات تلخ بازی با دبیری ابراز تاسف کرد و گفت: ممکن بود به دلیل برخورد جسم سخت با سرم اتفاق بدتری برایم می افتاد.

کشاورز: اتفاقات تلخ بازی با دبیری کام‌مان را تلخ کرد

محمد کشاورز در گفت‌وگو با ایسنا، ابتدا درباره اتفاقات تلخ بعد از بازی دیروز گیتی پسند مقابل دبیری تبریز توضیح داد: بازی در زمین خیلی خوب پیش رفت و همه چیز به خوبی و خوشی تمام شد. ما در پایان بازی با بازیکنان و مربیان حریف دست دادیم و به سمت رختکن رفتیم اما در تونلی که به رختکن ختم می شد،‌ یک جسم سخت که نمی‌دانم چه چیزی بود با شدت هر چه تمام به سرم برخورد کرد و به زمین افتادم. واقعا خدا رحم کرد و ممکن بود اتفاق بدتری برام بیفتد. واقعا تعجب می کنم که چرا تماشاگران دبیری با اینکه پیروز شده بودند، این کارها را انجام دادند و تنها تاسف می‌خورم. نمی‌خواهم برد دبیری را زیر سوال ببرم اما این اتفاقات بعد از این بازی زیبا، کاممان را تلخ کرد.

وی درباره مصدومیتش نیز گفت: اورژانش حاضر در ورزشگاه و پزشک تیم بعد از اینکه از حال رفتم، مداوا را شروع کردند و اصرار داشتند که همان موقع سی تی اسکن بگیرم اما به دلیل ساعت پرواز به اصفهان هنوز موفق به این کار نشده‌ام. در هر حال امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات در لیگ فوتسال نباشیم.

کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند درباره دو شکست پیاپی تیمش مقابل مس و دبیری، عنوان کرد: مخالف این هستم که گیتی پسند به دلیل فشار قهرمانی و استرس می‌بازد. ما مقابل مس هم خوب بازی کردیم و حریف در نیمه دوم هیچ موقعیتی نداشت. آنها از روی دفاع و ضد حمله موفق شدند به برتری برسند. در بازی با دبیری هم معتقدم هر دو تیم فوق العاده بودند و تماشاگران واقعا لذت بردند. به هر حال لذت لیگ به همین چیزهاست و نتایج را نمی‌توان پیش بینی کرد. ما با وجود اینکه در تبریز دو باخت دادیم اما هنوز چیزی تمام نشده و صدرنشین هستیم.

کشاورز در ادامه درباره درگیری‌هایی که در بازی با مس و دبیری داشت، مطرح کرد: در بازی با مس، بازیکن خارجی آنها به داور می گفت او را عمدی زده‌ام اما به داور گفتم او بزرگنمایی می‌کند.در بازی با دبیری هم برخورد بسیار عادی با دروازه‌بان حریف داشتم و هر دو به زمین خوردیم اما زمانی که رفتم ضربه اوت را بزنم، فرزین دبیری و عوامل کادرفنی حریف اعتراض شدیدی کردند و واقعا تعجب کردم که چرا این کار را انجام می‌دهند. جالب‌تر اینکه دروازه‌بانشان هیچ اعتراضی نکرد چون برخورد کاملا عادی بود اما نیمکت‌نشینان دبیری شلوغش کردند.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که درباره کنار گذاشتن مهدی جاوید چه نظری دارد، گفت: اجازه دهید در این مورد صحبت نکنم چون ممکن است حاشیه ایجاد شود!

کشاورز در پایان درباره بازی‌های پیش روی گیتی پسند به ایسنا گفت: ما سه بازی تا پایان لیگ داریم که اگر دو برد به دست بیاوریم قهرمان خواهیم شد. هر سه بازی مشکل است و ابتدا باید به مصاف تاسیسات دریایی برویم. تاسیسات دریایی تیم کوچکی نیست و تمام تلاشمان را می‌کنیم سه امتیاز را کسب کنیم. هدف‌گذاری ما از ابتدای فصل، قهرمانی بوده و باید به این هدف برسیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر