بدنه شیشه ای آیفون ۸نیازمند مراقبت بیشتری خواهد بود

&#۱۶۶۲;&#۱۵۸۷; &#۱۵۷۵;&#۱۵۸۶; &#۱۶۰۵;&#۱۵۸۳;&#۱۵۷۸; &#۱۶۰۷;&#۱۵۷۵; &#۱۵۷۵;&#۱۶۰۶;&#۱۵۷۸;&#۱۵۹۲;&#۱۵۷۵;&#۱۵۸۵; &#۱۶۰۸; &#۱۷۱۱;&#۱۶۰۵;&#۱۵۷۵;&#۱۶۰۶;&#۱۶۰۷; &#۱۵۸۶;&#۱۶۰۶;&#۱۷۴۰; &#۱۶۰۷;&#۱۵۷۵;&#۱۷۴۰; &#۱۶۰۵;&#۱۵۷۸;&#۱۵۹۳;&#۱۵۸۳;&#۱۵۸۳; &#۱۵۸۳;&#۱۵۸۵; &#۱۶۰۵;&#۱۶۰۸;&#۱۵۸۵;&#۱۵۸۳; &#۱۶۰۵;&#۱۵۸۱;&#۱۵۸۹;&#۱۶۰۸;&#۱۶۰۴; &#۱۵۸۰;&#۱۵۸۳;&#۱۷۴۰;&#۱۵۸۳; &#۱۵۷۵ ...

پس از مدت ها انتظار و گمانه زنی های متعدد در مورد محصول جدید اپل، آیفون 8 بالاخره عرضه شد و نقد و بررسی های مربوط به بدنه شیشه ای آیفون 8 همراه هوشمند توجه عده بسیاری را به خود جلب کرده است.

یکی از این آزمایشات که توسط iFixit انجام گرفته است و سروصدای زیادی نیز به پا کرده است، آزمایش بدنه شیشه ای آیفون 8 در قسمت پشت تلفن همراه است. این آزمایش نشان داد که با وجود شباهت های بسیار زیاد این تلفن همراه جدید در بعضی جنبه ها به نسل قبلی خود یعنی آیفون 7، این گوشی به مراقبت بیشتری نیاز خواهد داشت.

بدنه شیشه ای آیفون 8

مراقب بدنه شیشه ای آیفون 8 باشید!

اپل مدعی بود که بدنه شیشه ای آیفون 8 در قسمت پشت بسیار محکم و مقاوم خواهد بود اما این ادعا اکنون که این تلفن همراه در دسترس کاربران قرار گرفته است به چالش کشیده خواهد شد و باید دید استحکام وقعی آن هنگامی که از دست کاربران به زمین میفتد چقدر است. شرکت اپل دیروز تایید کرد که هزینه تعمیر کردن قسمت بدنه شیشه ای پشتی گوشی گران تر از صفحه نمایش تحت بیمه ی  Apple Care+ خواهد بود.

بدنه شیشه ای آیفون 8

دلیل این تفاوت قیمت را آزمایش iFixit توجیه کرده است. دسترسی سخت و مشکل به این قسمت هنگام نیاز به تعویض یکی از این دلایل است. قطعات سیم پیچی شده مربوط به سیستم شارژ بی سیم به بدنه تقویت کننده متصل شده است و این قطعه بطور محکم به بدنه شیشه ای آیفون 8 پشتی چسبانده شده است که جداسازی آنها تقریبا غیر ممکن می باشد. iFixit بر این باور است که علی رغم تمامی ارتقا های سخت افزاری و نرم افزاری انجام شده در آیفون جدید، هنوز هم شباهت های بسیاری بیبن این گوشی و نسل قبلی خود مشاهده می شود.

بدنه شیشه ای آیفون 8

امتیازی که سایت iFixit بر اساس قابلیت تعمیر پذیری به تلفن های همراه می دهد در مورد آیفون 8، امتیاز قابل قبول 6 می باشد که نسبت به آیفون 7 امتیاز پایین تری به شمار می رود اما با این وجود هنوز هم از گلکسی نوت 8 سامسونگ که امتیاز 4 را در این زمینه کسب کرده است عملکرد بهتری را از خود ثبت کرد.

منبع : The Verge

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر