بهترین کفش های زنانه فصل بهار ؛ مد روز در بامیلو

&#۱۶۰۱;&#۱۵۸۵;&#۱۶۰۸;&#۱۵۸۸;&#۱۷۱۱;&#۱۵۷۵;&#۱۶۰۷;‌&#۱۶۰۷;&#۱۵۷۵; &#۱۵۸۳;&#۱۵۸۵; &#۱۵۷۰;&#۱۵۸۷;&#۱۵۷۸;&#۱۵۷۵;&#۱۶۰۶;&#۱۶۰۷;‌&#۱۷۴۰; &#۱۵۸۷;&#۱۵۷۵;&#۱۶۰۴; &#۱۶۰۶;&#۱۶۰۸; &#۱۶۶۲;&#۱۵۸۵; &#۱۵۷۵;&#۱۵۸۶; &#۱۷۰۵;&#۱۶۰۱;&#۱۵۸۸;‌&#۱۶۰۷;&#۱۵۷۵;&#۱۷۴۰; &#۱۶۰۵;&#۱۵۷۸;&#۱۶۰۶;&#۱۶۰۸;&#۱۵۹۳; &#۱۵۷۶;&#۱۵۷۵; &#۱۵۹۱;&#۱۵۸۵;&#۱۵۸۱;‌&#۱۶۰۷;&#۱۵۷۵; ...

بهترین کفش های زنانه فصل بهار ؛ مد روز در بامیلو

فروشگاه‌ها در آستانه‌ی سال نو پر از کفش‌های متنوع با طرح‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های مختلف هستند. کفش‌هایی که گاه شما را برای خرید گیج می‌کنند و یا برای یک انتخاب نامناسب فریب می‌دهند! اگر مانند هر سال به‌دنبال خرید یک کفش بهاره‌ی مناسب هستید، پیشنهادهای بامیلو را برای کفش امسال‌تان از دست ندهید.

ما این مدل کفش‌ها را بر اساس جنس آنها، رنگ و مدل‌شان انتخاب کرده‌ایم تا نخست شما را نسبت به ظاهری که دارید هیجان‌زده کنند، شما را از نظر جسمی و روانی سالم‌تر نشان دهد، سن‌تان را کمتر از چیزی که هست بنمایند و در نهایت شما را تحسین برانگیز نشان دهند.

البته ما به دنبال کفش‌های عجیب و غریبی که Costello Tagliapietra، Michael Kors یا Alexander Wang در برخی از فشن‌شوهای خود به نمایش می‌گذارند و احتمالاً تنها برای دو دقیقه راه رفتن مدل‌ها بر روی صحنه طراحی شده‌اند، نیستیم. ما کفش‌هایی را برای شما انتخاب کرده‌ایم که به‌راحتی با لباس‌های شما همخوان شوند، در مهمانی‌ها، کارهای روزمره و در خانه قابل استفاده باشند و در عین حال خلاقیت، زیبایی و منحصربه‌فرد بودن شما را به رخ بکشند.

پیشنهاد ما این است که با وجود انتخاب‌های متنوع، امکان تعویض و یا بازگرداندن کفش‌ها، گزینه‌ی مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید؛ چراکه به احتمال زیاد، پیدا کردن مدلی که در نظر دارید در هر فروشگاه و شهری امکان‌پذیر نیست و در زمان باقی‌مانده تا سال نو، فرصت کافی برای یافتن آنها را در اختیار نخواهید داشت.

پس اگر «جنس کفش برای شما مهم است»، «به مدل کفش بهاره‌ی خود فکر می‌کنید» و یا «طرح و رنگ خاصی را در نظر دارید»، ادامه‌ی این مقاله را بخوانید.


مقاله‌های دیگر بامیلو را درباره‌ی کفش بخوانید
 پنج کفش چرمی مناسب برای خانم‌ها
پنج کفشی که هر مردی باید در جاکفشی داشته باشد
شش نکته‌ی مهم درباره‌ی خرید کفش برای کودکان
 راهنمای هماهنگی رنگ کت و کفش
چگونه کفش چرمی را تمیز کنیم

 اگر جنس کفش برای شما مهم است

شروع فصل گرما، زمان خوبی برای پوشیدن کفش‌های سنگین و رویه‌بسته نیست. برای تحمل گرما و تناسب کفش با لباس‌های تقریباً خنک بهاری، معمولاً کفش‌هایی با کفی سبک یا نازک، رویه‌ی باز و پارچه‌های خنک انتخاب می‌شوند. افزون بر اینکه این کفش‌ها در زمان استفاده به کنترل درجه‌ی حرارت بدن کمک می‌کنند، دیدن آنها نیز احساس خنکی و سبکی در شما به وجود می‌آورد.

عموماً کفش‌هایی که از چرم نازک ساخته شده‌اند، پارچه‌های کتانی و یا مواد مصنوعی متخلخل، انتخاب‌های خوبی برای ساخت کفش‌های بهاره و تابستانه هستند.

کغش تخت پارچه‌یی سبک مناسب برای فصل‌های گرم مارک Flossy

 

اگر به مدل کفش برای بهار فکر می‌کنید

کفش‌ تخت باله‌یی و عروسکی

spring-shoes-370
کفش تخت مارک Mango با رنگ صورتی روشن

 

spring-shoes-340
کفش کتان صورتی تیره مارک Ninewest

 

تا کنون کدام فصل گرم را در زندگی بدون کفش‌های تخت گذرانده‌اید؟ این کفش‌های راحت و شیک ملکه‌ی روزهای آفتابی هستند و با کاربردهای فراوان و قابلیت بالای هماهنگی با انواع لباس‌ها و سَبک‌ها، جزو نخستین انتخاب‌ها برای فصل‌های گرم به شمار می‌آیند.

اگر در فصل بهار قرارهای دوستانه و کاری شما زیاد می‌شود، بیشتر از فصل‌های سرد سال بیرون از خانه هستید، قد بلندی دارید و به سلامتی پا و ستون فقرات خود اهمیت می‌دهید، یک کفش تخت خوشرنگ و مناسب انتخاب کنید.

کفش‌هایی که به باله‌یی و یا عروسکی معروف هستند معمولاً هم برای استفاده‌ی روزمره مناسب هستند و هم برای مهمانی‌ها از انتخاب‌های شیک به شمار می‌آیند.

 کفش‌ ورزشی روباز

spring-shoes-360
کفش ورزشی جیر روباز Berttonix

ورزش، پیاده‌روی و فعالیت روزمره‌ی زیاد در فصل بهار که هوا رو به گرمی‌ست کمی سخت است. هرچند که هوای این فصل مطلوب‌تر از فصل‌های دیگر برای فعالیت‌های بدنی است اما باید لباس‌ها و کفش‌ها را طوری انتخاب کنید که تعرق کمتری داشته باشید.

قاعدتاً به جز کفش‌های مناسب ورزش و پیاده‌روی که کفی مناسب فعالیت‌های بدنی شدید دارند، کفش دیگری را نمی‌توانیم به شما پیشنهاد کنیم. به دنبال کفش‌های اسپرت با رویه‌ی پارچه‌یی متخلخل و یا روباز باشید و تمام روز را بدون نگرانی از خستگی، پادرد و یا تلوتلو خوردن، این طرف و آن طرف بروید.

spring-shoes-190
کفش ورزشی کتان H&M

 

صندل‌های لژدار پارچه‌یی و چوبی

spring-shoes-210
کفش لژدار پلی استر زنانه با مارک Ninewest

 

«امکان ندارد بتوانم چنین کفش بپوشم!» احتمالاً این نخستین جمله‌ای است که با دیدن این کفش‌ها به ذهن بسیاری از شما می‌رسد. اما کاملاً در اشتباه هستید؛ چون این کفش‌ها با راحتی‌شان شما را سورپرایز خواهند کرد! لژ این صندل‌ها با هر کفش پاشنه بلند دیگری که تا کنون شما را آزرده است، متفاوت است.

اگر همیشه کفش‌های تخت به پا کرده‌اید و اسپرت‌پوش بوده‌اید، این بهار صندل‌های لژدار را تجربه کنید. با این کفش‌ها افزون بر اینکه ظاهری لطیف‌تر و دخترانه‌تر پیدا می‌کنید؛ به قول فرنگی‌ها بسیار cool نیز به نظر خواهید رسید!

نکته‌ای که در پوشیدن این صندل‌ها باید به خاطر بسپارید این است که دامن، شلوار و یا مانتوی شما نباید تمام و یا بخشی از آنها را بپوشاند. اگر اهل پوشیدن لباس‌هایی کمی کوتاه‌تر از حد معمول هستید، انتخاب این کفش‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

صندل‌های لژدار طرح‌دار و یا چند رنگ می‌تواند با انواع لباس‌های رنگ روشن و بهاره‌ی شما هماهنگ شود.

spring-shoes-230
NineWestصندل لژدار پارچه‌یی زنانه

 پاشنه بلند رسمی

با وجود مضراتی که برای پا و ستون فقرات شما دارد، زنانه‌ترین کفشی‌‌ست که می‌توانید در بازار بیابید؛ کفشی با پاشنه‌ی بلند و ظریف که یک مدل کلاسیک است و در دنیای مدرن نیز ماهیت سنگین و زیبای خود را حفظ کرده است.

انتخاب این کفش‌ها برای مهمانی‌ها و شب‌نشینی‌های دوستانه و خانوادگی که معمولاً در بهار بیشتر از فصل‌های دیگر اتفاق می‌افتند، بدون شک مناسب است؛ یک انتخاب به یاد ماندنی که با انواع دامن‌های کوتاه و بلند، پیراهن و شلوار پارچه‌یی هماهنگ می‌شود و شما را در انتخاب لباس‌ مناسب محدود نمی‌کند.

spring-shoes-4446
کفش پاشنه بلند چرم زنانه مارک Fratelli Rossetti

 

 

spring-shoes-320
کفش مجلسی چرم زنانه مارک Fratelli Rossetti

 

spring-shoes-350
کفش جیر زنانه Ninewest با پاشنه‌ی 11سانتیمتری

 

کفش پنجه باریک

کفش‌های چشم‌گیر‌ی هستند و توجه اطرافیان را به سمت شما جلب می‌کنند؛ شما را با اقتدارتر نشان می‌دهند و اینطور وانمود می‌کنند که ارزش خاصی برای کفش‌های خود قائل هستید!

انتخاب این کفش در فصل بهار برای دیدارهای محترمانه و کمتر دوستانه، انتخاب هوشمندانه‌ای است. حتی اگر این نوع کفش‌ها با سبک شما هماهنگ نیست نیز یک جفت از آنها را در جاکفشی خود داشته باشید، خواهید دید که در برخی قرارهای شما، تنها انتخابِ ممکن هستند. این کفش‌ها به‌ویژه اگر از چرم ساخته شده باشند، رسمی‌تر به نظر خواهند رسید.

 

springpshoes-9980
کفش چرم مجلسی Dorsa با پنجه‌ی باریک

 

spring-shoes9978
کفش رسمی چرم Ninewest با پنجه‌ی باریک

 

 


 

این پیشنهاد را دوست خواهید داشت
هر آنچه باید پیش از شروع سال نو برای داشتن یک سال خوفناک بدانید

 

اگر رنگ و طرح کفش اهمیت بالایی دارد

کفش ارغوانی

spring-shoes-240
کفش جیر ارغوانی مارک Ninewest

 

ارغوانی رنگ سال 2015 است که ظاهر کفش‌های بندی و روباز را بسیار شیک و امروزی نشان می‌دهد. اگر به‌روز بودن برای شما اهمیت دارد چنین کفش‌هایی را می‌توانید با کیف‌های ارغوانی که در تصویر می‌بینید سِت کنید. اگر هم تا کنون پوشیدن رنگ سال برای شما اهمیت نداشته است، امسال این رنگ استثنایی را امتحان کنید؛ رنگی که با انواع پوست‌های سفید، سبزه و گندمی هماهنگ است و گیرایی بالایی دارد.

 

lacoste-1851-217959-3-zoom
کیف دستی Lacoste با رنگ ارغوانی

 

lacoste-9150-395381-1-zoom
کیف دستی Lacoste با رنگ ارغوانی

 

کفش گل‌دار و رنگی

طرح‌های شادی برای دختران جوان به نظر می‌آیند اما ما پیشنهاد می‌کنیم اگر از سنین جوانی نیز گذر کرده‌اید به فکر یک جفت از این کفش‌ها باشید چون رنگ و طرح آنها توجه را از سن شما به زیبایی پوشش‌تان منحرف خواهد کرد.

چون رنگ‌های مختلفی در این کفش‌ها به کار رفته است به راحتی با لباس‌های تک‌رنگ و نیز کیف‌های تک رنگ شما هماهنگ می‌شوند و این شما را در داشتن سبک منحصر به فرد، آزاد می‌گذارد.

 

spring-shoes-0099
کفش راحتی پارچه‌یی Flossy

 

spring-shoes-180
کفش راحتی پارچه‌یی Flossy

 

کفش با طرح‌های درشت

طرح‌های درشت را به راحتی می‌توان با کیف‌های تابستانی و حصیری هماهنگ کرد. ما فکر می‌کنیم این انتخاب‌ها کمی توریستی هستند و اگر آنها را در سفر به پا کنید بیشتر شبیه گردشگران به نظر خواهید رسید! احتمالاً شما نیز با دیدن چنین طرح‌هایی یاد قدم زدن در ساحل و گپ زدن در کافه می‌افتید که فضای تعطیلات را برای شما تداعی می‌کنند. خوب اگر قصد سفر در تعطیلات نوروز و یا اردیبهشت ماه را دارید، این کفش‌ها انتخاب‌های بسیار خوبی هستند.

 

spring-shoes-200
صندل لژدار کتان زنانه مارک Ninewest

 

 رویه‌ی براق

کفش‌های براق بسیار جلب توجه می‌کنند و برخلاف روزهای فصل سال که رنگ‌های مات بیشتر هوادار دارند، در فصل‌های بهار و تابستان مورد اقبال خریداران کفش هستند. انتخاب‌هایی فوق‌العاده برای لباس‌های باز و مهمانی‌های شبانه‌ی بهاره که جلوه‌ی ترکیب لباس شما را چند برابر می‌کنند.

spring-shoes-2233
کفش رسمی براق H&M

 

spring-shoes-8865
کفش کتان زنانه‌ی براق مارک Ginger

 


تبلیغات

3058_mango_mp_v1.0

3041_basics_mp_v1.0

15346bf7d9acd07806550bee0c739b4f_135b3b3bbb1b0babcca5400549a3928a5efc64a7

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر