با شخصیت‌های Call of Duty: WWII آشنا شوید

دو تریلر دیگر هم برای معرفی شخصیت‌های Call of Duty: WWII منتشر شده است که آن را در ادامه برای‌تان قرار داده‌ایم.

با شخصیت‌های Call of Duty: WWII آشنا شوید
با شخصیت‌های Call of Duty: WWII آشنا شوید

[بروزرسانی]

دو تریلر دیگر هم برای معرفی شخصیت‌های Call of Duty: WWII منتشر شده است که آن را در ادامه برای‌تان قرار داده‌ایم.

 

پس از سال‌ها جنگ در نیروی نظامی بریتانیا، سرگرد «آرتور کرالی» در جنگ جهانی دوم به انجام ماموریت‌های مخفی پشت خطوط دشمن مشغول می‌شود.

 

«روسو»، رهبر نیروهای مقاومت فرانسه و یک جنگجوی قدرتمند است. او بسیار سفت و سخت مشغول مبارزه با نیروهای متحدین در فرانسه است.

 

[خبر اصلی]

دیروز تریلری شگفت‌انگیز از جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های «ندای وظیفه» (Call of Duty) دیدیم؛ تریلری که بخش داستانی این بازی را برای اولین بار نشان می‌داد. استودیوی بازی‌سازی «اسلج‌همر گیمز»، سازنده‌ی بازی «ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم» (Call of Duty: WWII)، باز هم اطلاعات بیشتری از داستان بازی‌شان منتشر کرده است؛ اطلاعاتی که در قالب چهار تریلر جدید منتشر شده‌اند.

این چهار ویدیوی کوتاه، شخصیت‌های اصلی بازی را معرفی می‌کنند. از بین این چهار شخصیت، دو کاراکتر «دنیلز» و «زاسمن» قابل کنترل هستند.

 

اولین ویدیو شخصیت اصلی بازی را معرفی می‌کند. «دانلد دانیلز» معروف به «رد» یک سرباز تازه کار است که به عنوان اولین ماموریت و مبارزه‌ی خود، در نبرد معروف سواحل نورماندی شرکت می‌کند. سلاح اصلی رد یک M1 Grand است.

 

شخصیت بعدی «رابرت زاسمن» است که در همان جوخه‌ی دانلیز فعالیت می‌کند. زاسمن از شیکاگو به جنگ آمده و یکی از دوستان نزدیک دانیلز است.

 

گروهبان «جوزف ترنر»، فرمانده‌ی اصلی قصه‌ی ندای وظیفه جدید است. در پرونده‌ی جوزف ترنر نوشته شده که او به شدت نسبت به افرادش وفادار است.

 

آخرین ویدیو هم به معرفی شخصیت «ویلیام پیرسن» می‌پردازد. سرگروهبان پیرسن بسیار سفت و سخت است و همه چیز باید طبق برنامه‌ی او پیش رود.

 

قرار است بازی Call of Duty: WWII در روز سوم نوامبر (12 آبان) روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن4 و کامپیوتر عرضه می‌شود.

منبع: VG247

5+
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر