تنها خانه های کوچک به دور از جهان !

تنها خانه های کوچک به دور از جهان ! سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - دانستنی ها,مقالات آموزشی گاهی اوقات فقط نیاز دارین که تنها و به دور از جا و محلی که زندگی می کنین باشین

گاهی اوقات فقط نیاز دارین که تنها و به دور از جا و محلی که زندگی می کنین باشین. دلتون می خواد یه استراحت متفاوتی به ذهن، بدن و روح و روانتون بدین و هیچ دغدغه ای نداشته باشین. دنبال جایی می گردین که هیچ صدا، تلفن و اینترنتی نداشته باشه و شمارو خیلی دورتر از شرایطی که داخلش زندگی می کنین ببره. جایی که منتظر هیچ چیزی به جز آرامش مطلق نباشین و فکرتون رو رها کنین.
فکرشو کنین این نیازتون خلاصه بشه تو یه خونه کوچیک و دنج که دسترسیه راحتی برای عموم نداره و درست وسط جنگل قرار گرفته. جایی که می دونین قراره تنها یا با کسی که دوسش دارین باشین و روزهای پر از آرامش سپری کنین. فکر کنم یه کلبه گرم و نرم تو یه جنگل بزرگ و فوق العاده که باربیکیو هم داشته باشه یا خونه ای وسط روستا با شومینه برای روزهایی که هوا سرده بهترین و رویایی ترین آرزویِ ممکن برای داشتن همچین روزهاییه. تنها و بدون سروصدا، فقط خود شما تو یه خونه یا کلبه کوچیک در جنگل. چه چیزی می تونه بهتر از این برای عقب نشینی کردن از زندگی ماشینی باشه ؟!
اما متاسفانه خیلی وقت ها هم فقط می تونین فکر کنین که ای کاش دور باشین و به خاطر شرایط کار یا خانواده و یا هر تعهد دیگه ای امکان فرار ندارین و فقط و فقط فکر می کنین و واقعا رفتنتون می تونه رویا باشه. 
اینجاست که همگردی سعی کرده حداقل برای لحظاتی با قرار دادن این عکس های زیبا، به رویای ذهنتون رنگ واقعیت ببخشه.
پس همراه ما به این خانه های کوچیکی که واقعا به دور از جهان هستن نگاهی بندازین.
کلبه

کلبه

کلبه

کلبه

کلبه

کلبه

کلبه

کلبه


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان