چای های جادویی درمان با چای

&#۱۶۰۸;&#۱۶۰۲;&#۱۵۷۸;&#۱۷۴۰; &#۱۷۰۵;&#۱۶۰۷; &#۱۵۸۲;&#۱۵۸۷;&#۱۵۷۸;&#۱۶۰۷; &#۱۵۷۵;&#۱۵۸۶; &#۱۷۰۵;&#۱۵۷۵;&#۱۵۸۵; &#۱۵۷۶;&#۱۶۰۷; &#۱۵۸۲;&#۱۵۷۵;&#۱۶۰۶;&#۱۶۰۷; &#۱۶۰۵;&#۱۷۴۰; &#۱۵۸۵;&#۱۶۰۸;&#۱۷۴۰;&#۱۵۸۳;&#۱۵۴۸; &#۱۵۸۰;&#۱۶۰۴;&#۱۶۰۸;&#۱۷۴۰; &#۱۵۷۸;&#۱۶۰۴;&#۱۶۰۸;&#۱۷۴۰;&#۱۵۸۶;&#۱۷۴۰;&#۱۶۰۸;&#۱۶۰۶; &#۱۶۰۸; &#۱۶۰۷;&#۱۶۰۶;&#۱۷۱۱;&#۱۵۷۵;&#۱۶۰۵; &#۱۵۷۸;&#۱۶۰۵; ...

 

وقتی که خسته از کار به خانه می روید، جلوی تلویزیون و هنگام تماشای دسیسه های جدید حرمسرای سلطان یا این که بالاخره کی با گل خانم ازدواج کرد، یک لیوان چای لب سوز و لب دوز خستگی کل روز را از تن تان به در می کند. اصلا تصور کنید که از خواب بیدار شوید و چای نخورید، یا فکر کنید که از چرت بعد از ظهر بیدار شوید، کش و قوس بروید و دلتان چای نخواهد…. بی شک می توان گفت که چای نوشیدنی ملی ایران است که از قدیم در فرهنگ و خانه های همه بوده است، البته عده ای هم هستند که فکر می کنند که “بابا الآن دیگه دوره زمونه ی چای خوردن نیست” و “چای خزه!” و رو به قهوه آورده اند و هر بعد از ظهر در کافه ویونا، با پول Daddy، کافه لته و آیریش کافی(!!) هورت می کشند و از خاص بودن شان به همدیگر پز می دهند و با آیفون هایشان سلفی می گیرند و می نویسن “همینطوری یهویی!!!! :دی”!

با این حال، انواع چای خواص متفاوتی دارند که می توانند بسیاری از مشکلات جسمی و حتی روحی را برطرف نمایند، به همین دلیل تصویر زیر را برای تان آماده نموده ایم تا با این خواص چای ها بیشتر آشنا شوید.


مقالات مرتبط: ۸ ماده ی غذایی که به کاهش التهاب و از دست دادن وزن کمک می کند!!


سی

نوشته شده توسط: مینا داودی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر