چهار نکته برای یک تیپ اسپرت تابستانی: آقایان

تابستان فصل مناسبی برای ظاهر اسپرت است؛ چه برای آنهایی که عاشق این نوع پوشش هستند و چه برای کسانی که راه حلی را برای فرار از گرمای تابستان جستجو می‌کنند.

چهار نکته برای یک تیپ اسپرت تابستانی: آقایان

تابستان فصل مناسبی برای ظاهر اسپرت است؛ چه برای آنهایی که عاشق این نوع پوشش هستند و چه برای کسانی که راه حلی را برای فرار از گرمای تابستان جستجو می‌کنند.

به اعتقاد برخی تیپ اسپرت در عین حال که انتخاب مناسبی برای تابستان است، برای تمام مهمانی‌ها، جلسه‌ها و یا محل کار قابل استفاده نیست؛ اما در اینجا برای شما نکاتی داریم که اگر آنها را به کار بگیرید، به راحتی می‌توانید از ظاهر اسپرت خود در بسیاری از مکان‌ها و جمع‌ها استفاده کنید، بدون آنکه مجبور باشید در این روزهای گرم لباس رسمی بپوشید.


در فصل گرما خوش‌پوش‌تر باشید
نکاتی دربارۀ لباس تابستانی مناسب 
چهار نکتۀ مهم برای یک تیپ تابستانی: خانم‌ها
پنج پیشنهاد متفاوت برای تیشرت تابستانی آقایان
پنج پیشنهاد برای یک تیپ بهاری خاص: خانم‌ها
پنج نکته برای خرید کفش تابستانی

کمربند بیش از آنچه فکر می‌کنید مهم است

some tips to being handsome at summer 03

جزئیات در هر پوششی اهمیت دارد، تفاوتی ندارد که یک ظاهر رسمی برای جلسات و یا مراسم مهم است و یا یک تیپ اسپرت و غیر رسمی برای روزهای عادی. در هر صورت یک بخش کوچک از اکسسوری شما این قدرت را دارد که تناسب کل ظاهرتان را به هم بریزد.

اگر معمولاً به اکسسوری‌های ظاهر خود اهمیت نمی‌دهید یا زیاد برای خرید آنها وقت صرف نمی‌کنید، در هنگام خرید، کالایی را انتخاب کنید که برای همراهی بیشتر لباس‌های اسپرت شما مناسب باشد. با این شیوه می‌توانید تأثیر منفی لوازمی را که بدون دقت انتخاب شده‌اند، کمتر کنید.

این نکته را نیز در انتخاب یک کمربند خوب برای ظاهر اسپرت خود در نظر بگیرید که انتخاب یک کمربند مناسب، دقت و سلیقۀ شما را در ترکیب یک تیپ اسپرت تابستانی، بیشتر از سایر اجزای تیپتان به چشم خواهد آورد.

تیشرت خود را با حوصله انتخاب کنید

some tips to being handsome at summer 02

ما پیش از این در بامیلو مقاله‌های زیادی برای انتخاب یک تیشرت مناسب برای تابستان و یا متناسب با ظاهر اسپرت منتشر کرده‌ایم؛ مقاله‌هایی درباره‌ی طرح‌های متفاوت تیشرت، انتخاب‌های بهاری و یا موارد دیگر که هرکدام توصیه‌هایی را برای انتخاب یک پوشش خوب برای بخش بالاتنه در فصل‌های گرم داشته است.

در این مورد نکتۀ اضافی دیگری نمی‌گوییم جز اینکه لطفاً هر تیشرتی که دم دست دارید با شلوار جینتان نپوشید! درست مانند زمانی که برای یک کت و شلوار جدید پیراهن و کراوات انتخاب می‌کنید، روی انتخاب یک تیشرت زیبا و مناسب برای تیپ اسپرت خود نیز حساس باشید.

داشتن یک تیپ اسپرت و غیر رسمی به معنی پوشیدن هر تیشرت و پولوشرتی که در کمد دارید، نیست! تیپ غیر رسمی درست مانند تیپ رسمی شما اهمیت دارد و بیانگر شخصیت و سبک خاص شما در پوشش است بنابراین به تیشرتتان احترام بگذارید و آن را از یک برند خوب و با جنسی قابل قبول تهیه کنید.

شال ظاهر شما را دگرگون خواهد کرد

some tips to being handsome at summer 04

همیشه برای پوشیدن لباس‌های غیر رسمی یا داشتن ظاهری اسپرت، یک ترکیب ساده از لباس‌ها را انتخاب نکنید. سعی کنید به ترکیب تیشرت، پولوشرت و شلوارتان یک اکسسوری مناسب مانند یک گردنبند متناسب، یک کلاه و یا یک شال بیفزایید. اگر پیشنهاد ما را بخواهید بهترین انتخاب از این مجموعه، یک شال متناسب است.

اگر تصورات منفی نسبت به شال دارید و فکر می‌کنید که ممکن است در طول روز برای‌تان دست‌وپاگیر باشد و یا گرمای هوا را بیشتر کند، اشتباه می‌کنید. انتخاب یک شال نخی، سبک و نرم تیپ ظاهری شما را با یک تغییر اساسی، به سمت بهتر شدن پیش خواهد برد.

شک نکنید که شال یک اکسسوری شگفت‌انگیز است و استفاده از آن تقرییاً هیچ ارتباطی به فصل و یا آب و هوا ندارد.

پیشنهاد می‌کنیم شیوه‌های  متنوع بستن شال دور گردن و یا روی سر را یاد بگیرید تا نسبت به شال احساس اضافه بودن نداشته باشید. ضمن اینکه باید به خود زمان بدهید تا بتوانید به داشتن یک شال روی گردن‌تان عادت کنید.

اگر تیشرت‌های سفید و یا کمرنگ به تن می‌کنید از یک شال با رنگ تند یا تیره استفاده کنید و یا اگر دوست دارید تیشرت‌هایی با رنگ‌های تند مانند قرمز و یا زرد بپوشید، یک شال نازک با رنگ روشن را با آن هماهنگ کنید.

به رنگ‌های تابستانه احترام بگذارید

some tips to being handsome at summer 01

«به سُرمه‌یی علاقه دارید»، «همیشه مشکی پوشیده‌اید»، «دوست ندارید لباسی بپوشید که خیلی زود کثیف شود» و ده‌ها دلیل دیگر برای اینکه سراغ رنگ‌های روشن تابستانی نروید. این تصورات را کنار بگذارید؛ قرار نیست چون به رنگی علاقه دارید تمام مدت همان رنگ را به تن داشته باشید و یا چون به پوشیدن رنگ خاصی عادت دارید، از چارچوب آن رنگ خارج نشوید.

واقعیت این است که یک لباس تابستانی با رنگ‌های متناسب این فصل، در مقایسه با یک لباس تابستانی با رنگ‌های تیره شما را خوش‌پوش‌تر نشان خواهد داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر