ماهان شبکه ایرانیان

چهار نکته مهم برای یک تیپ تابستانی

چهار نکته مهم برای یک تیپ تابستانی

تابستان؛ فصل زیبای تعطیلات، سفر و استراحت است به شرط آنکه بتوانیم از گرمای آزاردهنده‌ی روزهای آن خلاص شویم. به همین دلیل است که همیشه پیش از آغاز این فصل به دنبال تجهیز خود با پوشاک خنک و اکسسوری مناسب آن هستیم و حاضر نیستیم حتی لحظه‌ای عرق ریختن در حرارت ظهرهای آن را تحمل کنیم!

اگر به دنبال خرید برای این فصل هستید و یا فکر می‌کنید به کفش‌های تابستانی نیاز دارید، چند نکته‌ی کوتاه و مهم این مقاله را بخوانید. هرچند که ممکن است این مطالب را بدانید اما یادآوری آنها در تصمیم‌گیری درست هنگام خرید به شما کمک خواهد کرد.


برای آنکه خوب بپوشید
پنج پیشنهاد متفاوت برای تیشرت تابستانی آقایان
تیشرت‌های مناسب برای شلوارهای اسپرت
لباس مناسب بهار؛ پیش از انتخاب بخوانید
پنج پیشنهاد برای یک تیپ بهاری خاص؛ مد برای آقایان
پنج پیشنهاد برای یک تیپ بهاری خاص؛ خانم‌ها

کفش های تابستانی را بزرگ‌تر انتخاب کنید

summer clothing tips 92

همیشه کفش‌های تابستانی خود را یک یا نیم سایز بزرگتر از سایز پای‌ واقعی‌تان بخرید. یک حقیقت ناخوشایند وجود دارد و آن اینکه پاها مانند بسیاری از اعضای بدن در طول روزهای گرم متورم می‌شوند. به همین دلیل هنگام خرید کفش باید به این نکته توجه کنید که آن را در چه فصلی از سال خواهید پوشید.

مواد طبیعی مانند چرم، کرباس و جیر قطعاً در پای شما بیشتر حالت ارتجاعی خواهند داشت پس نیم سایز بزرگتر بودن آنها می‌تواند کافی باشد اما در مورد جنس‌های دیگر که به طور روزمره از آنها استفاده می‌کنید، حتماً یک سایز بزرگ‌تر انتخاب کنید.


summer clothing sale 94-01


 

به نوع پارچه اهمیت بدهید

summer clothing tips 93

بسیاری از لباس‌های نازکی که به نام لباس تابستانی می‌شناسیم، پارچه‌هایی با الیاف و بافت نامناسب دارند که جایی برای تنفس پوست باقی نمی‌گذارند؛ لباس‌هایی که خیلی زود میزان تعریق بدن را بالا می برند. بهتر است برای روزهای گرم سال لباس‌هایی از جنس پنبه بپوشید و یا پارچه‌هایی با بافت‌هایی که منافذ زیادی دارند و به پوست اجازه‌ی تهویه‌ی هوا می‌دهند، استفاده کنید.

کتان یک انتخاب مناسب برای  تابستان است، جنسی که از پنبه مقاوم‌تر است و در برابر گرما نیز از پوست محافظت می‌کند؛ جنسی که در واقع قابل تنفس‌ترین انتخاب ممکن برای لباس‌های بیرون از خانه است.

برخلاف باور عموم ابریشم نیز انتخاب خوبی برای تابستان به شمار می‌آید؛ یک پارچه طبیعی، قابل تنفس و خنک کننده. اگر به دنبال جنس دیگری هستید ما جین نازک را نیز برای این فصل به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ یک پارچه‌ی پنبه‌یی کلاسیک که در عین حال مقاومت بسیار بالایی دارد.

لباس های خود را متناسب با فصل تغییر دهید

summer clothing tips 94

می‌توانید لباس‌های بلااستفاده‌ی خود را تبدیل به لباس‌های تابستانی کنید. اگر از یک خیاط خوب کمک بگیرید، پیراهن آستین بلند شما به یک تاپ، دامن چند طبقه‌تان به یک دامن کوتاه و راحت و شلوارهای بدون استفاده‌ به شلوارهای کوتاه تابستانی و یا شلوارک تبدیل خواهند شد.

از آب شدن آرایش خود جلوگیری کنید

احتمالاً در طول روزهای تابستان به این موضوع زیاد فکر می‌کنید که چطور از آب شدن کرم بر روی صورت و یا پخش شدن آرایش چشم‌تان جلوگیری کنید. بر ای این کار نه تنها باید جلوی عرق کردن صورت‌تان را بگیرید، بلکه باید لوازم آرایش خود را نیز خنک نگه دارید.

برای این کار می‌توانید آنها را از شب قبل در یخچال بگذارید و یا اگر می‌خواهید آنها را به محل کار ببرید و یا در کیف خود بگذارید، یک کیف لوازم آرایش عایق دار انتخاب کنید که در برابر گرمای تابستان مقاوم باشد. اگر شرایطش را دارید می‌توانید بسته‌های لوازم آرایش خود را در مکان‌هایی که از آنها استفاده می‌کنید، نگه دارید و از حمل آنها در روزهای گرم تابستان خودداری کنید.

 

نکته‌های این نوشته، برگرفته از این مقاله است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان