امروزه طراحان بسیاری به جنبش حمایت از لوگو ناسا می پیوندند و در طرح ها و مجموعه های خود سه لوگوی ناسا را به کار می برند. ویون تم (Vivienne Tam) نیز با الهام از تار و پود ناسا، مجموعه بهاره و تابستانه خود را افتتاح کرد. خبرگزاری تم (Tam) با زبان زیبای خودش رنگ های این مجموعه را “نارنجی فضایی” و “آبی ناسایی” توصیف کرده است. خط تولید ویوین تم در هفته مد نیویورک- یکی از سه پایتخت برتر مد جهان- در تاریخ دوازدهم سپتامبر به نمایش در آمد، و برای اولین بار توسط وبسایت startorialist.com به رشته تحریر درآمد. به گفته خبرگزاری (Tam)، طرحهای ویوین به سبک هیوستن، تکزاس (Houston, Texas) نزدیک است. از طرح ریش ریشی گرفته تا طرح پروانه، گاوچران و گل های تازه ای که از گل فروشی چیده شده اند.
اما شاید جالب باشد کمی راجع به لوگو های ناسا بدانیم، ناسا سه لوگو یا نشان رسمی دارند که ویوین تم از دو نشان در مجموعه بهاره خود استفاده کرده:
قدمت لوگو اول به سال 1959 بر می گردد. با وجود اینکه طی بازه زمانی سال های 74-92 کم تر به کار می رفت، به علت علاقه کارکنان ناسا هیچ گاه به فراموشی سپرده نشد. این نشان که لقب گوشت قلقلی (meatball) را به آن نسبت می دهند، مورد کم لطفی بیشتر طراح های مد قرار می گیرد ولی ویوین تم بر خلاف دیگران از هر دو لوگو استفاده می کند.
به دلیل طرز قرار گرفتن حروف انگلیسی عبارت (N-A-S-A)کنار یکدیگر، لوگو دیگر لقب کرم (worm) را با خود یدک می کشد. این نشان در سال 1974 توسط طراحان گرافیکی ریچارد دین (Richard Danne) و بروس بلک برن (Bruce Blackburn) طراحی شد و از سال 1992 به بعد جز برخی موقعیت های تبلیغاتی، کاربرد رسمی خود را باخت.
در طرحهای ویوین، لوگو (meatball) بر پاچه یکی از شلوارها و نشان رسمی (worm) دیده میشود. نشان معروف به گوشت قلقلی بر کتی نقرهای رنگ میدرخشد، و لوگو ملقب به کرم بر روی تیشرتی که با آن هماهنگ شده جا خوش کرده است. در بین این لباسها، چاپ رنگ رزی گرهی زیبایی دیدیم، که مورد پسند ما نیز قرار گرفت.