تصاویر جاسوسی از مدل ۲۰۱۹ شورولت کامارو لو رفت

خبر خوب برای خودرودوستان از جمله علاقمندان ماشین‌های آمریکایی این است که به تازگی تصاویری از مدل ۲۰۱۹ شورولت کامارو منتشر شده است

تصاویر جاسوسی از مدل 2019 شورولت کامارو لو رفت
تصاویر جاسوسی از مدل 2019 شورولت کامارو لو رفت

خبر خوب برای خودرودوستان از جمله علاقمندان ماشین‌های آمریکایی این است که به تازگی تصاویری از مدل 2019 شورولت کامارو منتشر شده است. اگرچه خودرو با کاور پوشانده شده اما می‌توان تا حدودی ظاهر بدنه و فرم کلی طراحی کامارو جدید را تشخیص داد. این خودرو با تغییرات ظاهری موسوم به فیس‌لیفت همراه شده تا بدون معرفی نسل جدید، شاهد عرضه‌ی مدل جدیدتر با ظاهر به‌روزتر باشیم. این تغییرات عمدتا در شکل چراغ‌های خطر، دیفیوزر پشتی و چرخ‌ها همراه است.

مدل 2018 شورولت کامارو؛ در این تصویر می‌توانید به‌روزرسانی‌های ظاهری در مدل 2019 را تا حدی تشخیص دهید.

بیشتر تغییرات در قلب این آمریکایی اعمال شده است؛ مثلا شورولت یک جعبه‌دنده‌ی 10 سرعته‌ی خودکار برای محصول جدید خود درنظر گرفته است. در مورد مشخصات فنی می‌توان به پیشرانه‌ی پایین‌ترین مدل این خودرو اشاره کرد که از نوع 4 سیلندر با توان 275 اسب‌بخاری است. قرار است مدل‌های 6 و 8 سیلندر خورجینی این مدل هم با توان حدودی 650 اسب‌بخار به بازار عرضه شود.

هنوز اطلاعات موثقی از مدل 2019 کامارو توسط شورولت منتشر نشده است. با این حال برای دریافت جدیدترین اطلاعات باید تا نمایشگاه خودرو دیترویت 2018 صبر کنیم. به احتمال زیاد شورولت در این رویداد از این محصول خود رونمایی و جزییات دقیقی از آن را برای رسانه‌ها منتشر می‌کند.

منبع: Motor1

4+
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر