همراه طلایی بامیلو در حراجمعه: اُمیسا ، دسته بندی مد و لباس

در مطالب گذشته، درباره اهمیت حضور فروشندگان کوچک و بزرگ در حراجمعه صبحت کردیم. در این مطلب بامیلو بلاگ، راجع به یکی از تامین کنندگان موفق بامیلو و برند آن بیشتر صحبت می کنیم. اُمیسا در حراجمعه سال ۱۳۹۵ به عنوان همراه طلایی دسته بندی مد و لباس، بامیلو را همراهی می کند.

در مطالب گذشته، درباره اهمیت حضور فروشندگان کوچک و بزرگ در حراجمعه صبحت کردیم. در این مطلب بامیلو بلاگ، راجع به یکی از تامین کنندگان موفق بامیلو و برند آن بیشتر صحبت می کنیم. اُمیسا در حراجمعه سال 1395 به عنوان همراه طلایی دسته بندی مد و لباس، بامیلو را همراهی می کند.

رنگ های شاد، پوشاک راحت

برند اُمیسا (Omissa) از سال ١٣٩٢ فعالیت خود را  به صورت حرفه‌ای  با شعار «رنگ‌های شاد، پوشاک راحت» (happy  colors, casual wear) آغاز کرد. این فعالیت با هدف  طراحى و  تولید پوشاک زنانه، بچه‌گانه، مردانه و لوازم جانبی مد کلید خورد. بخش  عمده فعالیت اُمیسا تولید و گرداورى پوشاک براى قشر جوان با قیمتى مناسب بوده است. این هدف با تولید در یک کارگاه کوچک آغاز و در حال حاضر در بیش از ١5  واحد تولیدى محصولات خود را با برند اُمیسا یا با برندهای مورد تأیید به مرحله تولید می‌رساند.

11

اُمیسا با تکیه بر تنوع محصولات و زمینه‌های فعالیتى خود توانسته ظرف مدت دو سال به یکى از اصلی‌ترین تأمین‌کننده‌های واحد منسوجات فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار(ماف پارس) در ایران تبدیل شود . محصولات اُمیسا در فروشگاه‌های هایپراستار ارم، صبا، اصفهان و شیراز در زمینه‌های پوشاک مردانه (شلوار جین، شلوار کتان پیراهن غیررسمى،  جوراب، سویى شرت، کاپشن…) پوشاک زنانه( البسه باردارى، لباس‌خواب یا پیژامه، البسه زمستانى، کاپشن…) پوشاک بچه‌گانه (نوزادى تا ١4 سال لباس‌خواب، کاپشن، بافت، لباس‌زیر و غیره) لوازم جانبی مد (کیف، چتر، شال و روسرى،کفش و دمپایى) در تمام فصول با قیمتى کاملاً رقابتى به بازار عرضه می‌گردد. اُمیسا از تابستان سال 1395، به عنوان تامین کننده محصولات خود را از طریق سایت اینترنتی  Bamilo.com  وارد بازار فروش آنلاین کرد.

تونیک‌های اُمیسا

22

اُمیسا برای تونیک های خود از ترکیب پارچه های اکرلیک و پشم استفاده می‌کند. از مزیت‌های چنین بافتی می‌توان به افزایش مقاومت در برابر سرما، ایجاد شدن دمای متعادل، سبک بودن بافت و چروک نشدن آن اشاره کرد. این تونیک ها را می توانید بیرون از منزل با ساپورت های گرم، شلوار جین و بوت هماهنگ کنید. نگهداری از این محصولات کار سختی نیست. تنها کافی است از مواد سفید کننده و اتوی گرم استفاده نکنید و آن را با آب 30 درجه شستشو دهید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر