وقتی عکس های یک جوجه تیغی جهانگرد، الهام بخش می شود !

وقتی عکس های یک جوجه تیغی جهانگرد، الهام بخش می شود ! دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - جالب انگیز,تصاویر دیدنی جهان,فیلم و عکس مطمئنم اولین چیزی که با دیدن این عکس ها به ذهنتون می رسه این جمله هست ...

مطمئنم اولین چیزی که با دیدن این عکس ها به ذهنتون می رسه این جمله هست: "یه جوجه تیغی همه دنیا رو دیده اما ما نشستیم گوشه خونه". باید بگم نه تنها این جوجه تیغی بلکه خیلی از حیوانات دنیا یه جهانگرد تمام عیار شدن و به اکثر شهرهای دنیا سفر کردن. چندتاشون حتی از بعضی سلبریتی ها هم معروف تر شدن، عکس هاشون توی محیط های مجازی پخش شد، طرفدارای زیادی به دست آوردن و حتی توی فیلم بازی کردن.
البته ما این مطلب رو ننوشتیم تا شما با خوندنش دچار افسردگی بشین و زانوی غم بغل بگیرین. درواقع این مطلب برای یادآوری افکار قدیمی و کلیشه ای نوشته نشده اس و هدفمون، همون هدف صاحبان جوجه تیغیه. انگیزه ای که بخاطرش از این حیوون در جاهای مختلف دنیا عکس گرفتن و در اینستا پخش کردن.
تونی و تام گفتن دوست دارن نماینده افرادی باشن که دلشون میخواد دنیا رو ببینن و تا حالا فرصتش رو نداشتن. اونا گفتن میشه روحمون رو یکی کنیم و با هم سفر کنیم. شاید به نظر، کلیشه ای برسه اما ازتون می خوایم که دقایقی برای نگاه کردن به این عکس ها وقت بذارین، با خودتون فکر کنین چقدر جای دیدنی توی دنیا منتظرن تا شما بهشون سفر کنین و چه ناشناخته هایی منتظر کشف شدن هستن و چه مناظری رو که به چشم هاتون بدهکار نیستین.
قصد رویایی حرف زدن نداریم چون ما هم مثل شما می دونیم که مشکلات زیادی مانع ماجراجویی های دلخواهتون میشه و مهم ترینشون هم شاید مشکلات مالی باشه. البته نباید هم فراموش کرد که سفر فقط ناشناخته های کشورهای دور و غیر قابل دسترس نیست. هرچند هیجان این سفرها بیشتره اما میشه دور نرفت و از گردش توی همین شهر و کشور هم با کمترین هزینه لذت برد.
به حرف مولانا اعتقاد دارم که میگه " ایام شمایید". خودتون رو دوست داشته باشید، همونطور که صاحبان این جوجه تیغی به مردم عشق ورزیدن و خواستن الهام بخشی باشن برای افرادی که عکس هاشون رو می بینن. پس عکس ها رو تماشا کنین و از افکار مثبتتون لذت ببرین ...

جوجه تیغی

جوجه تیغی

جوجه تیغی

جوجه تیغی

جوجه تیغی

جوجه تیغی

جوجه تیغی

جوجه تیغی

جوجه تیغی

جوجه تیغی


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان