ماهان شبکه ایرانیان

کمد کفش های مرتب (بخش چهارم): انواع قفسه‌های کفش

کمد کفش های مرتب (بخش چهارم): انواع قفسه‌های کفش

اگر فکر می‌کنید که قفسه کفش فقط یک کمد کفش است؛ پس دوباره فکر کنید. از مدل روی در گرفته تا زیر تخت، هر کدام شامل مقدار زیادی ایده خلاقانه‌اند و هر محصول می‌تواند به‌طور جداگانه متناسب با نیاز مجموعه‌ای از کفش باشد و مشکلات خانواده‌ای را برطرف کند.

این مقاله به معرفی محصولات متنوعی می‌پردازد که برای نگهداری و مرتب کردن کفش‌ها کاربرد دارند. بنابراین شک نداریم که شما هم می‌توانید از بین آنها قفسه کفش محبوب و موردنیاز خود را بیابید.

قفسه‌های کفش زیر تختی

کمد کفش های مرتب (بخش چهارم): انواع قفسه‌های کفشاستفاده از این قفسه‌ها مناسب‌ترین روش برای نگهداری از کفش‌های شما نیست اما به کفش‌هایی فکر کنید که کمتر می‌پوشید یا مناسب این فصل نیستند. آن وقت قفسه‌های کفش زیر تختی به نظر گزینه خوبی می‌آیند. همچنین اگر فضای کوچک و محدودی دارید از این قفسه‌ها غافل نشوید. این محصول معمولا یک کارایی قابل توجه دیگری نیز دارد. به راحتی کفش‌ها را در برابر گرد و غبار و خراشیدگی محافظت می‌کند.

از این قفسه‌ها استفاده کنید تا دقیقا بدانید کفش‌هایتان کجا قرار دارند.

قفسه‌های کفش ساده

اگر توی خانه فضایی خالی دارید و تعدادی کفش که نمی‌دانید با آن‌ها چه کنید، پس برنده بازی شمایید چون قفسه کفش ساده گزینه خیلی خوبی برای شما است. این قفسه‌ها دسترسی آسان و سریع شما به کفش‌هایتان را ممکن می‌کند. آن هم درحالی‌که نیازی به سرهم‌بندی ندارند.

با این قفسه‌ها دیگر نگران کفش‌های خود نخواهید بود چراکه قابلیت رشد و بزرگ شدن دارند و شما می‌توانید هر وقت که خواستید به آن ردیف‌های بیشتری اضافه کنید.

از این طریق شما با یک تیر دو نشان زده‌اید. هم مرتب‌سازی کفش‌ها و هم مراقبت و محافظت از آنها را انجام داده اید.

یک پیشنهاد دیگر: اگر تنها به یک قفسه کوچک بر پشت یا جلوی در نیاز دارید، معمای خود را با استفاده از نمونه‌ای که میله دارد، حل کنید.

قفسه‌های کفش روی در

کمد کفش های مرتب (بخش چهارم): انواع قفسه‌های کفشاگرچه در قدم اول ممکن است از لحاظ زیباشناختی این قفسه‌ها جذاب به نظر نرسند اما تعجب می‌کنید اگر بگویم این قفسه‌ها به‌طور باورنکردنی محبوب و موردتوجه هستند چون مزیت زیادی دارند. نصب و در آوردن آنها آسان بوده، گران نیستند و هیچ جایی را بر روی کف اتاق اشغال نمی‌کنند.

در این مدل، به‌خصوص آنهایی مورد پسند ماست که طبقه هم همراه خود دارند زیرا اجازه استفاده از قالب کفش را می‌دهند و احتمالا باعث می‌شوند نسبت به مدل‌های دارای قلاب، آسیب کمتری به کفش وارد بیاید. در این مدل، یک نمونه پاکتی هم وجود دارد که غالبا ارزان‌ترند و جای کمتری هم می‌گیرند اما به آراستگی دو مدل قبلی نیستند.

قفسه‌های آویز کفش

اگر در جارختی خود جای خالی دارید، یک گزینه ساده استفاده از قفسه کفشی است که از ریل لباس آویزان می‌شود. این محصولات به راحتی قابل تهیه بوده و به آسانی نصب می‌شوند. همچنین با هر بودجه‌ای و با هر فضای محدودی قابلیت سازگاری دارند. از طرفی هیچ صاحب‌خانه ایرادگیری هم با این مدل قفسه مشکلی نخواهد داشت.

مکعب‌ها و کمدهای کفش

اگرچه مکعب‌ها و کابینت‌های کفش تا اندازه‌ای گران‌تر از دیگر گزینه‌ها به حساب می‌آیند اما برای زمانی ایده‌آلند که شما بخواهید از فضای مخصوص و معینی برای کفش‌های خود استفاده کنید یا به دنبال محافظت بیشتر از کفش‌هایتان باشید.

ایده‌هایی خلاقانه برای قفسه‌های نگهداری از کفش

کمد کفش های مرتب (بخش چهارم): انواع قفسه‌های کفشاگر قفسه‌های کفش کلاسیک بدون طبقه که در بالا فهرست شد کار شما را راه نمی‌اندازند، پس احتمالا به قفسه هایی علاقه‌مندید که کمی خلاقانه‌تر باشند.

چرخ کفش (Shoe Wheel) و کلبه کفش (Shoe Iglu) هر دو طراحی شرکت Rakku Designs هستند. کلبه کفش، سامانه نگهداری قابل بسط کفش هاست که بر اساس نوع کفش شما (تخت یا پاشنه دار) می‌توانید آن را روی در یا یک میله آویزان یا بر روی یک قفسه یا چرخ سوار کنید.

منبع: About style

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان