چطور کمد لباس خود را در حراجمعه بروز کنیم؟

چطور کمد لباس خود را در حراجمعه بروز کنیم؟

اهمیت خوش پوشی و تاثیرات مثبت آن بر هیچکس پوشیده نیست و اکثر افراد به خوش پوشی علاقه دارند. اما در بسیاری مواقع قیمت بالای لباس، مانع خرید و تکمیل موجودی کمد لباس می شود. دقیقا به همین دلیل است که از حراجمعه به عنوان فرصت طلایی پر کردن کمد لباس یاد می شود. حراجمعه زمان خوبی است که می توانید در حالی به ظاهر خود رسیدگی کنید که به جیبتان هم فشار زیادی وارد نشود، فرصتی که تنها سالی یکبار به وجود خواهد آمد. این مطلب به شما کمک می کند تا از حراجمعه به خوبی استفاده کنید و کمد خود را با تخفیف های هیجان انگیز و قیمت های باورنکردنی تکمیل کنید.

با برنامه پیش بروید

برای خرید خوب لازم است به چند نکته توجه کنید:

–          چه لباس هایی دارید؟

–          چه لباس ها و لوازم جانبی مدی (اکسسوری) برای تکمیل لباس های خود لازم دارید؟

–          چه چیزهایی نیاز فصل و مد روز است که ندارید؟

جواب دادن به سوال های بالا بهترین راهنمای شما خواهد بود. بعد از این می دانید که دنبال چه چیزی هستید و چه لباس هایی را لازم دارید و مثل یک حرفه ای می توانید از حراجمعه خرید کنید.

لیست علاقه مندی داشته باشید

در حراجمعه، بعضی از کالاها با تخفیف های باورنکردنی به تعداد محدود عرضه خواهند شد که برای به دست آوردن آن ها لازم است که از قبل وارد عمل شده باشید. یکی از قابلیت های سایت بامیلو افزودن کالا به لیست علاقه مندی هاست. قبل از حراجمعه حتما زمانی را صرف دیدن سایت و سر و سامان دادن لیست علاقه مندی های خود کنید تا در روز حراجمعه با دنبال کالا گشتن زمان را از دست ندهید. اگر زود اقدام کنید فرصت کافی برای بررسی و مشورت دارید. قیمت های استثنایی می توانند باعث خرید هیجانی شود که برای کنترل این هیجان بهتر است با یک نفر مشورت کنید. کسی که شما را به خوبی می شناسد، با سبک تان آشناست و صادقانه می تواند به شما مشورت بدهد.

حالا که این کارها را انجام دادید و منتظر حراجمعه هستید، لیستی از نیازهای اصلی فصل پاییز و زمستان می تواند روند خرید را هر چه راحت تر و سریع تر برایتان امکان پذیر کند.

چطور کمد لباس خود را در حراجمعه بروز کنیم (3)در بخش مد آقایان نیز می توانید پیراهن آستین بلند، کاپشن، بارانی و پالتو، شلوار جین و کتان، و چکمه را به کمد خود اضافه کنید.

در بخش مد خانم ها می توانید از مانتو های بافت، کاپشن، بارانی و پالتو، شال بافت و بوت دیدن کنید.

برای خود بودجه تعیین کنید

اگر لیست علاقه مندی های خود را پر کرده اید و تعداد کالاهای منتظر در لیستتان زیاد شده است، پیشنهاد می شود بودجه ای مشخص کنید و با خرید لباس هایی شروع کنید که بیشتر به آن احتیاج دارید.

به فکر دیگران هم باشید

چطور کمد لباس خود را در حراجمعه بروز کنیمبعد از خرید برای خود به فکر اطرافیانتان هم باشید، چه تولد هایی در پیش دارید؟ به چه کسانی قرار است هدیه بدهید؟ و چه فرصتی بهتر از حراجمعه برای خرید؟ با اندکی صرف وقت بیشتر می توانید تمامی هدایایی که ماه های آینده باید بدهید را تهیه کنید و خیال خود را راحت کنید.

خیلی به بودجه ای که مشخص کردید وفادار نباشید

با وجود این که بودجه ای برای خود مشخص کرده اید و توان مالی محدودی دارید، حراجمعه در حدی خاص است که می توانید انعطاف بیشتری نشان دهید و به بودجه خود پایبند نباشید. اگر لباس های مورد نیاز خود را تهیه نکرده و بودجه تان تمام شد و قیمت خوب لباس، همچنان شما را به ادامه خرید وسوسه می کند؛ در نظر داشته باشید که این فرصت طلایی تنها سالی یکبار به وجود می آید پس زمان را از دست ندهید و مقداری از سهمیه ماه های آینده را هم به این خرید هیجان انگیز اختصاص دهید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان