مدل لباس مردانه (بخش دوم) : سبکی شیک برای غافلگیر کردن عزیزتان

با جنس کلاسیک پنبه، می توانید حس رسمی بودن را به بهترین نحو انتقال دهید. پیراهنی اتو کشیده و ساده، ظاهر مردانه شما را شیک و آراسته نشان می دهد. رنگ سفید به عنوان رنگی خنثی و پایه به شما اجازه می دهد تا از رنگ های جذاب تری استفاده کنید.

مدل لباس مردانه شامل سبک هایی متنوع، برای مناسبت های گوناگون است. اما چه مناسبتی بهتر از غافلگیر کردن عزیزتان؟ پس از یک هفته کار و گذران زندگی روزمره، سرانجام می توانید برای زندگی عاطفی خود زمان بگذارید. اما در چنین مناسبت مهمی چه لباسی انتخاب می کنید؟ بدون شک، تمام آقایان می خواهند در کنار کسی که دوستش دارند با ظاهری تمیز و آراسته حاضر شوند. در ادامه به پیشنهاد سحر موسوی استایلیست بامیلو، به نمونه هایی برای تشکیل سبکی شیک و رسمی برای آقایان می پردازیم.

پیراهن اسلیم فیت مردانه

پیراهن-مردانهبا جنس کلاسیک پنبه، می توانید حس رسمی بودن را به بهترین نحو انتقال دهید. پیراهنی اتو کشیده و ساده، ظاهر مردانه شما را شیک و آراسته نشان می دهد. رنگ سفید به عنوان رنگی خنثی و پایه به شما اجازه می دهد تا از رنگ های جذاب تری استفاده کنید.

شلوار کلاسیک مردانه

شلوار-مردانهشلوار های پارچه ای به نسبت جین و کتان، بر روی عنصر مردانگی ظاهر شما بیشتر تاکید می کنند. طیف رنگ های تیره، زیاد به چشم نمی آیند. در کنار آن، می توانید کمربند و کفش چرمی روشن مانند عسلی پوشیده و سبکی جالب ایجاد کنید و یا با کمربند و کفش چرمی تیره رنگ بپوشید و طیف یکسانی را رقم بزنید.

مدل لباس مردانه : ژیله بافت مردانه

مدل لباس مردانه-ژیلهدر این هوای سرد، به کمک پلیور، بلوز، یا ژیله خود را گرم نگه دارید. رنگ قرمز این ژیله آن را به جذاب ترین لباس این مجموعه تبدیل کرده. به لطف طیف تیره پایین تنه و رنگ سفید پیراهن، ژیله قرمز تضاد زیبایی به وجود آورده که چشم مخاطب را به راحتی جلب می کند.

کاپشن چرم مردانه

کاپشن-مردانهبرای تکمیل لباس ها در فصل سرما به پوشاک نیاز داریم. از کمربند، دستکش و کفش گرفته تا پوشاک اصلی، جنس چرم همواره زیبایی خاصی به ظاهر ما می بخشد. با این کاپشن چرم یک تیر دو نشان زدید. هم خود را گرم نگه داشتید و هم سبک شیکی را انتخاب کردید.

کفش کلاسیک مردانه

کفش-مردانههمانطور که کفش های کتانی نماد یک ظاهر اسپرت و خودمانی هستند، کفش های هشت ترک نیز نماد یک ظاهر رسمی و کلاسیک اند. رنگ و جنس کفش ها را همیشه با کمربند و دستکش خود هماهنگ کنید. تمیز نگه داشتن کفش ها، به خصوص در یک ظاهر رسمی اهمیت بسیاری دارد. بنابراین ضرری ندارد پیش از چنین مناسبت هایی کفش خود را برق بیاندازید.

سخن آخر

در مدل لباس مردانه همیشه سعی می کنیم بهترین ها را برای شما گلچین کنیم. انتخاب بهترین لباس موجود در کمد لباس، در نظر دیگران نشانگر شخصیت و سلیقه ماست. چه بهتر که کمد لباس خود را با لباس هایی هماهنگ با یکدیگر بسازیم. به نظر شما با چه سبک لباسی می توانید عزیزان خود را غافلگیر کنید؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر