ماهان شبکه ایرانیان

۵ وسیله برقی کوچک اما کاربردی آشپزخانه

5 وسیله برقی کوچک اما کاربردی آشپزخانه

تأثیری که این وسایل بر افزایش سرعت زندگی روزمره‌ی ما می‌گذارند کاملاً محسوس است؛ وسایلی کوچک و در عین حال کاربردی که افزون بر بالابردن سرعت زندگی، تأثیر قابل توجهی بر کیفیت کار در خانه و آشپزخانه و نیز ذخیره‌ی انرژی برای انجام سایر کارها گذاشته‌اند.

همه‌ی ما این شرایط را وقتی به خوبی درک می‌کنیم که از کار روزانه، خسته به خانه بازگشته‌ایم و به دنبال آن هستیم که در کوتاه‌ترین فرصت، کارهای باقیمانده را به پایان ببریم.

ممکن است بسیاری از این وسایل را در خانه داشته باشیم و یا بدون توجه به کارکرد آنها در گوشه‌ی کمد و یا کابینت رها کرده باشیم اما کافی‌ست کمی به ساعت‌هایی که برای انجام کارهای مختلف تلف می‌کنیم فکر کنیم تا بدانیم که چه همکارهایی را در خانه از دست داده‌ایم.


حرفه‌یی باشید
ایده‌هایی برای مدیریت فضا در آشپزخانه
7 وسیله‌ی ساده برای یک آشپزخانه‌ی رویایی
12 استفاده‌ی جالب از مایکروفر که تا به حال نمی‌دانستید
با این وسایل جای بیشتری در خانه خواهید داشت
استفاده از مایکروفر خوب است یا بد؟
چگونه قهوه ساز را تمیز کنیم؟

همزن برقی دستی

small appliances- home 04

برای درست کرن هر وعده‌ی غذایی که فکرش را می‌کنید به کمک شما می‌آید. هنگام درست کردن یک فرنی یا سوپ مخلوط سرد برای صبحانه و یا پختن مارمالاد و مربا، برای درست کردن یک املت سبزیجات سبک برای ناهار، آماده کردن یک لیوان معجون و اسموتی تابستانی در روزهای گرم و یا حتی کباب تابه‌یی برای یک شام سریع و بدون دردسر، بهترین همکار شما در آشپزخانه خواهد بود.

این همزن‌ها در انواع مختلف همراه با تیغه‌های گوناگون برای مخلوط کردن، یک دست کردن مایع و یا خُرد کردن، ‌طراحی شده‌اند و ویژگی مثبت تمام آنها این است که به دلیل کوچک و سبک بودن در هر کابینتی جای می‌گیرند و به راحتی شسته می‌شوند. همچنین ساختار ساده‌تر آنها نسبت به همزن‌های بزرگتر باعث شده است که زودتر و آسان‌تر تعمیر شوند.


appliances campaign- shop 55


 

فن کوچک رومیزی

شاید در نظر نخست چندان ضروی به نظر نرسد، اما برای روی میز کار شما در خانه که اتفاقا به دلیل کمبود جا و انبوه وسایل کتاب‌ها و کتابخانه‌ها در جایی دور از باد کولر و یا هواساز قرار گرفته است، کارایی زیادی خواهد داشت.

به غیر از میز کار، اتاق خواب، پذیرایی و یا محل کار شما، پرکاربردترین فضا برای استفاده از این فن‌ها محیط آشپزخانه است؛ قراردادن یک فن کوچک و کم جا بر روی یکی از کابینت‌ها و یا نزدیک میز آشپزخانه که همیشه بر روی آن درحال پوست کندن پیاز، سیر و یا هر کدام ازسبزیجات بودار دیگرهستید، روشن کردن آن برای تهویه‌ی بوی غذای پیچیده در آشپزخانه پیش از رسیدن مهمان‌ها و یا استفاده از آن زمانی که گرمای همزمان اجاق گاز و فر شما را آزار می‌دهد.

جاروی شارژی

small appliances- home 02

شاید حرف‌های زیادی درباره اینکه قدرت زیادی برای مکش ندارند، محفظه‌‌ی زباله‌ی آنها خیلی زود پُر می‌شود و یا برای شارژ شدن انرژی زیادی مصرف می‌کنند شنیده باشید، اما واقعیت این است که تمام این توصیف‌ها برای جاروهای شارژی ده سال پیش مناسب بود.

جاروهای شارژی با تکنولوژی امروز، مدت زمان بسیار کمی برای شارژ مجدد نیاز دارند و در رقابت با روبوت‌های جاروگر که حتما آنها را با نام‎های مختلف در تبلیغات زیاد دیده‌اید، قدرت قابل توجهی در مکش پیدا کرده‌اند.

برای زیر صندلی‌ها و میز ناهار خوری، روی پیشخان آشپزخانه، میز آینه اتاق خواب و بسیاری نقاط دیگر خانه که هر روز نمی‌توانید آنها را با جاروبرقی تمیز کنید، به یک جاروی شارژی نیاز دارید. این وسیله کوچک بیش از هر وسیله برقی دیگری سرعت شما را در تمیز کردن خانه بالا خواهد برد.


خوشمزه‌ها
دستور پخت تخم اژدها
10 اسموتی کم کالری و سالم
دستور تهیه نوشیدنی‌های خنک تابستانی
4 راه عجیب و غریب برای نوشیدن چای سبز

آب مرکبات گیری

small appliances- home 01

آب مرکبات گیری برقی فقط برای گرفتن آب پرتقال و یا مخلوط مرکبات برای کوتاه کردن دوره سرماخوردگی در زمستان به کار شما نمی‌آید، این وسیله بهترین راه برای داشتن یک سس تازه برای انواع سالاد، درست کردن یک اسموتی ترش برای روزهای گرم تابستان و آماده کردن بساط یک سُس پرتقال خوشمزه برای یک دسر شیرین است.

اگر روشن کردن یک آبمیوه گیری بزرگ و نگه داشتن دائم آن روی میز آشپزهانه برای‌تان سخت است و یا از گرفتن آب مرکبات با آبمیوه گیری دستی خسته شده‌اید، این وسیله‌ی برقی کوچک به شما کمک می‌کند که در میان مشغله‌های روزمره، سلامت غذای خود را فراموش نکنید و همیشه آب مرکبات تازه در اختیار داشته باشید.

کتری برقی

small appliances- home 03

این وسیله از یکی پرطرفدارترین هم نسلان خودش یعنی چای ساز برقی بسیار پرکاربردتر است! کم جا تر، سریع‌تر و در عین حال سبک‌تر از آنهاست و تنها امتیازی که از شما دریغ میکند، یک قوری برای دم کردن چای است! برای پخت غذا، درست کردن دسر و کیک، آماده کردن یک فنجان دمنوش و بسیاری کارهای دیگر در آشپزخانه به یکی از اینها نیاز دارید و اگر آن را در خانه دارید و در گوشه کابینت نگه داشته‌اید، از نعمت بزرگی محروم مانده‌اید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان