مد روز و لباس عید کودکان

سال که نو می شود، لباس ها هم باید نونوار شوند. در سال جدید برای دید و بازدید عید، گردش و تفریح یا استفاده روزانه، لباس های کودکان خود را به روز کنید

سال که نو می شود، لباس ها هم باید نونوار شوند. در سال جدید برای دید و بازدید عید، گردش و تفریح یا استفاده روزانه، لباس های کودکان خود را به روز کنید. امسال هم همان طرح و رنگ هایی که برای شما مد شده، برای کودکان تکرار می شوند. هوای بهاری هم رنگ ها و پارچه های خاص خودش را به همراه می آورد. رنگ هایی که انرژی بچه ها را بیشتر و حالشان را بهتر می کند. لباس هایی انتخاب کنید که علاوه بر راحتی، استایل زیبایی داشته باشند.

نوستالژی گل ها

صورتی گلدار

صورتی همیشه رنگ شیرین دنیای دخترانه است. چین ها و دامن های پفی، به لباس های گلدار ظرافت بیشتری اضافه می کنند. زمانی که طرح های کارتونی جای خود را به گلدار های ریز و درشت می دهند، اعتماد به نفس او را بالا می برید.

یک لباس آبی

لباس آبی

لباس رفیق کوچکتان را با رنگی چشم نواز، به روز کنید. آبی روشن جدا از سبک زیبای همیشگی اش، به لطافت نسیم دلپذیر بهاری است. این رنگ روشن و طرح ساده را می توانید با دیگر طرح و نقش های تیره ست کنید.

رنگین کمان راه راه

لباس راه راه

کودکان پر انرژی، با بلوز های رنگین کمانی شاداب تر به نظر می رسند. شلوارهای رنگانگ هم با این طرح هیجان بیشتری به آنها می بخشد. رنگ های شاد را با توجه به رنگ پوست فرزندتان انتخاب کنید تا صورت دلبندتان جلوه زیباتری پیدا کند.

تک رنگ های جذاب

شلوار رنگی

از شلوارهای کتان خاکی یا کرم همیشگی دل بکنید و سراغ رنگ های شاد و جذاب بروید. هر رنگی که انتخاب کنید، پیراهنی طرح دار به همان رنگ، هماهنگی خوش ترکیبی ایجاد می کند.

نارنجی های گرم

ژاکت نارنجی

با گرم شدن هوا، رنگ های شاد شروع به خودنمایی می کنند. بین این رنگ ها، نارنجی نماد یک بهار هیجان انگیز است. این ژاکت های خوشرنگ را می توانید با بلوز یا تیشرت های متنوع ست کنید.

پیراهن های خاص

پیراهن عید

مردان کوچک در پیراهن های خاص جذاب ترند. لازم نیست سراغ چهارخانه های متداول بروید تا ظاهر رسمی تری به کودکتان بدهید. رنگ ها و طرح های خیره کننده بخرید. همه عاشق جذابیتی که ست پیراهن و پاپیون به همراه می آورد، می شوند.

گلدار همیشگی

دامن گلدار

دخترانی که دامن های گلدار می پوشند، جنب و جوش بیشتری دارند. راحتی و رنگ و لعاب دامن ها هم، آنها را به لباس مورد علاقه‌شان تبدیل کرده است. در سال جدید، دامن های فون یا چین دار کمر کشی را با دختران خود دوست کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر