نوکتیس فاینال فانتزی ۱۵ به تکن ۷ اضافه می‌شود

شرکت بازی‌سازی «باندای نامکو» سومین محتوای دانلودی «تکن ۷» (Tekken ۷) را معرفی کرده است. محتوای دانلودی سوم این بازی مبارزه شامل یک شخصیت و یک مرحله‌ی مبارزه است

نوکتیس فاینال فانتزی 15 به تکن 7 اضافه می‌شود
نوکتیس فاینال فانتزی 15 به تکن 7 اضافه می‌شود

شرکت بازی‌سازی «باندای نامکو» سومین محتوای دانلودی «تکن 7» (Tekken 7) را معرفی کرده است. محتوای دانلودی سوم این بازی مبارزه شامل یک شخصیت و یک مرحله‌ی مبارزه است. همانطور که سازندگان تکن 7 قول داده بودند، شخصیتی که قرار است به بازی اضافه شود، یک مهمان از بازی دیگری است. شخصیت اصلی فاینال فانتزی 15 (Final Fantasy XV) به عنوان شخصیت بعدی تکن 7 انتخاب شده است.

نوکتیس در بهار سال آینده به تکن 7 اضافه خواهد شد.

قرار است «نوکتیس» (Noctis) به عنوان کاراکتر جدید تکن 7 به بازی اضافه شود. نوکتیس شمشیرهای معروف خودش و حتی جادوهایش را هم به همراه آورده است.

یک ویدیوی بسیار جالب هم برای معرفی نوکتیس به عنوان شخصیت جدید تکن 7 ساخته شده است. این ویدیو حرکات مختلف نوکتیس را در بازی به نمایش می‌گذارد و می‌توانیم ببینیم که قدرت‌های نوکتیس به خوبی به تکن 7 منتقل شده‌اند.

اولین محتوای دانلودی تکن 7 که عرضه شده، بخش بولینگ بازی است. دومین محتوای دانلودی بازی شخصیت Geese Howard است که در زمستان عرضه می‌شود. نوکتیس هم در بهار سال آینده به تکن 7 اضافه خواهد شد.

می‌توانید در ادامه تریلر معرفی نوکتیس برای تکن 7 را ببینید. این بازی روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن4 و رایانه‌های شخصی عرضه شده است.

منبع: Gematsu

4+
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر