چه سایه ای برای فرم چشم شما مناسب است؟

فرم چشم شما چطور است؟ چشم های بادامی دارید یا فرم چشم های شما گرد است؟ حتما با من هم عقیده هستید که یکی از اولین مواردی که در برخورد با آدم ها به آن توجه می کنیم، چشم هایشان است

چه سایه ای برای فرم چشم شما مناسب است؟

فرم چشم شما چطور است؟ چشم های بادامی دارید یا فرم چشم های شما گرد است؟ حتما با من هم عقیده هستید که یکی از اولین مواردی که در برخورد با آدم ها به آن توجه می کنیم، چشم هایشان است. بنابراین اصلا عجیب نیست ما همگی بر روی این عضو مهم بدنمان و اینکه چگونه به نظر می رسد، حساس باشیم. تغییر ظاهر چشم ها به آسانی با استفاده از لنزهای رنگی، ریمل زدن، تغییر شکل ابروها و اضافه کردن مژه امکان پذیر است. اما آیا می دانستید که راحت ترین راه برای جذاب تر کردن چشم ها و حتی تغییر شکل آن، استفاده از سایه چشم است؟ 

چشم های گیرا و جذاب

چه بخواهید چشم هایتان بدون هیچگونه تغییری تنها گیراتر به نظر برسند و چه بخواهید کاملا شکل ظاهری آن را تغییر دهید، آرایش آنها به وسیله سایه چشم، بهترین راه است. قواعد کانتورینگ (برجسته سازی) چشم ها، دقیقا همانند صورت است: ایجاد سایه روشن و هایلایت کردن قسمت هایی که می خواهید بیشتر به چشم بیایند.
آیا دوست دارید یاد بگیرید چگونه مانند یک حرفه ای این کار را انجام دهید؟ اگر پاسختان مثبت است  نظر شما را به  توضیحات زیر جلب می کنیم.

برای توضیح بیشتر، کافی است فرم چشم های خود را در عکس های زیر بیابید. راجع به 8 مدل از رایج ترین فرم چشم در زیر توضیح داده ایم.

انواع فرم چشم ها:

چشم های گرد:

round

از سایه های تیره در مرکز پشت چشم و از سایه های روشن در کناره ها استفاده کنید تا چشم هایتان کشیده تر و جذاب تر به نظر برسند.

چشم های بادامی:

Almondاز نظر بسیاری این فرم چشم، ایده آل ترین فرم چشم است که هرنوع آرایشی برای آن مناسب است. می توانید پلک را با سایه قهوه ای مات یا خاکستری بپوشانید، و از سایه های تیره تر در گوشه های بیرونی چشم استفاده کنید.

چشم های پلک کوتاه:

Monolidسایه را به شکل درجه ای از تیره به روشن و از پایین پلک به بالا تا زیر ابرو کار کنید تا به چشم خود بُعد بدهید.

چشم های خمار یا پلک افتاده:

Hoodedیک سایه کمرنگ کمی تیره و مات بر روی کل پلک به صورت یکنواخت به همراه هایلایت کردن گوشه داخلی چشم و روی استخوان ابرو، بهترین روش برای آرایش آن است.

چشم های کوچک:

Smallفقط استفاده از سایه های روشن و یا متوسط روی کل پلک توصیه می شود زیرا سایه های تیره، چشم را کوچکتر نشان می دهند.

چشم های بیرون زده:

Protrudingیک سایه محو روی کل پلک و کمی تیره تر از آن در گوشه ها، بهترین راه حل است.

چشم های مورب رو به پایین:

Downturnedاز یک سایه ملایم روی دو سوم بیرونی پلک استفاده کنید. این کار باعث می شود گوشه چشم ها کشیده به سمت بالا دیده شوند.

چشم های مورب رو به بالا:

Upturnedشما بهتر است یک سایه تیره در گوشه بیرونی و پایین چشم به کار برید تا حالت چشم ها کمتر مورب و بیشتر متوازن دیده شوند.

نکته آخر

 حتما قبل از شروع آرایش چشم، پرایمر بزنید تا آرایشتان به مدت طولانی، ثابت و بدون ریزش باقی بماند.

منبع: makeup

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان