ماهان شبکه ایرانیان

کفش فیرس پوما، مناسب همه جا

همه ما با کتانی ها (Sneakers) آشنایی کامل داریم. برخی از این کفش ها کاربرد روزمره دارند و می توان آنها را با پیراهن یا شلوار های جین آزاد و راسته پوشید

همه ما با کتانی ها (Sneakers) آشنایی کامل داریم. برخی از این کفش ها کاربرد روزمره دارند و می توان آنها را با پیراهن یا شلوار های جین آزاد و راسته پوشید. برخی هم هرگز رنگ کوچه و خیابان را نمی بینند و تنها در باشگاه و سالن های ورزشی استفاده می شوند. اما در این مطلب قصد داریم کفشی را معرفی کنیم که هردوی این نیازها را پوشش داده و برای ورزش های سخت نیز کاملاً مناسب است. کفشی از برند آلمانی پوما، که طراحی حرفه ای، دوام و استحکام بالایی دارد. کتانی فیرس (Fierce) به شکل کفش های راحتی و مناسب استفاده روزمره طراحی شده است. از ورزش های هوازی و قدرتی گرفته تا دیدارهای عصرانه، کتانی های فیرس کاربردی خواهند بود.

تمرین های قدرتی

تمرینات قدرتی با فیرس

هنگامی که با وزنه کار می کنید، تعادل و کف مناسب کفش ها حرف اول را می زند. این محصول پوما از لحاظ فنی پیشرفته ترین و از نظر طراحی زیباترین است. وزن بسیار پایین و قدرت و دوام باورنکردنی دارد. شاید تنها محصولی است که می توانید از آن در باشگاه استفاده کرده، سپس لباسهایتان را بپوشید و با آن به خیابان بروید.

تمرین های هوازی

تمرینات هوازی با فیرس

طراحی بدون بند این کفش باعث شده که نتوان از آن چشم پوشی کرد. این خصوصیت، کتانی های فیرس را برای ورزش های هوازی گزینه ای ایده آل ساخته است. لبه های بالاتر از قوزک پای این کفش و نیم ساق بودن آن، این احساس را القا می کند که دارید روی هوا تمرین می کنید. نداشتن بند نیز باعث شده پوشیدن آنها بسیار راحت و سریع باشد.

ورزش های پر تحرک

ورزش سنگین با پوما فیرس
این کفش پوما برای بیشتر ورزش هایی که فعالیت شدیدی لازم دارند نیز مناسب خواهد بود. پوشیدن و بیرون آوردن این کفش ها بسیار ساده است. پاهای شما در این کفش ها به طور باورنکردنی امن و راحت هستند.

فیرس برای استفاده روزمره

شرکت چند ملیتی پوما که همواره در کنار نام های بزرگی مثل نایکی (Nike) و آدیداس (Adidas) جزو 10 برند برتر جهان بوده است، نشان داده که از محصولاتی با بالاترین کیفیت ممکن برخوردار است. نظر شما درباره این کفش ها چیست؟ برند ورزشی مورد علاقه شما کدام است؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان