اینستاگرام گوچی به تسخیر موجودات فضایی درآمد

اینستاگرام گوچی اخیراً از موجودات عجیبی استفاده کرده که شبیه فضایی ها و موجودات فرازمینی هستند. شاید برای شما جالب باشد که این آدم فضایی ها برای مدل های هفته پاییزه-زمستانه مورد استفاده قرار می گیرند.

اینستاگرام گوچی اخیراً از موجودات عجیبی استفاده کرده که شبیه فضایی ها و موجودات فرازمینی هستند. شاید برای شما جالب باشد که این آدم فضایی ها برای مدل های هفته پاییزه-زمستانه مورد استفاده قرار می گیرند.

مدل های متفاوت با نگرش های گوناگون

اینستاگرام گوچی

چند روز پیش در صفحه اینستاگرام گوچی ویدیوهای عجیبی بارگزاری شد که بازخوردهای خنده داری نیز در مورد آنها صورت گرفت. مدل های گوچی در هیئت موجودات فضایی جلوی پرده سبز رفته و شروع به اجرای نمایش هایی می کردند که به آنها واگذار شده بود. برخی از آنها 7 هزار سال سن داشتند و برخی دیگر قادر به سفر در زمان و تغییر اتفاقات رخ داده بودند. در این میان «اندروید» 7 ساله میانه ی خوبی با انسانها نداشته و از آنها خوشش نمی آمد.

پیش زمینه

اینستاگرام گوچی

هنوز مشخص نیست هدف گوچی از ارائه ی این مدل ها چیست. فضایی ها همیشه جزء جدایی ناپذیر زندگی ماورایی ما بوده و هستند. همیشه اتفاقات عجیبی را به آنها پیوند داده ایم. سفینه های فضایی در آسمان شهرها، فیلم «جنگ ستارگان» و عروسک هایی که از بچگی ما را به این مسأله یادآور می شوند که ما تنها نیستیم.

نکته ی جالب اینجاست که خود ما نیز با این مسأله مشکلی نداریم. یا شاید وجود آن ها را نیز به فال نیک می گیریم. شاید فضایی ها موجوداتی دوست داشتنی با تجربیاتی بسیار فوق العاده باشند که بتوان از این تجربیات به بهترین نحو استفاده کرد. از دیگر سو این امکان وجود دارد که آنها در صدد تسخیر سیاره ی ما و داشته هایمان باشند.

اینستاگرام گوچی

در میان این مدل ها رباتی 2 ساله وجود دارد که برنامه ریزی شده و می تواند به 7 هزار گویش متفاوت سخن بگوید. این ربات مصداق بارز توانایی بی حد و حصر فضایی هاست که همیشه در مورد آن بحث شده است. فضایی ها بسیار قدرتمند تر، باهوش تر و پیچیده تر از ما هستند.

عرصه ی مد و فضایی ها

اینستاگرام گوچی

دنیای مد دنیای متفاوتی است که پتانسیل قبول مواردی ماورای باور ما را دارد. پوشیدن شلوار برای بانوان، تا پیش از قرن بیستم، خیال پردازی به حساب می آمد. چه کسی فکرش را می کرد خانم ها کت و شلوار مردانه به تن کنند یا بوت های بلند سوارکاری که مردان شلوارشان را داخلش قرار می دادند، روزی یک مد زنانه به حساب بیاید.

وقتی صحبت از مد می شود صحنه ی گسترده ای جلوی چشمانمان رسم می شود که حد و مرزی نمی شناسد. نمی توان گفت مد چگونه بر افکار ما و رفتار ما تأثیرگذار است. آیا مد از ما تأثیر می پذیرد یا ما از مد؟ شاخصه های مد با تحول افکار ما دگرگون می شود یا افکار ما با شاخصه های مد متحول خواهد شد؟ شاید مد مسیر دیگری در پیش گرفته است که ما از  آن بی خبریم. یا شاید فضایی ها نیز به دنیای مد رسوخ کرده اند! باید منتظر بمانیم و آینده را با چشمان خود ببینیم.

نظر شما در مورد خلاقیت گوچی و پیوند آنها با دنیای مد چیست؟

منبع: theverge

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر