ماهان شبکه ایرانیان

مد خیابانی و سبک های جذاب بهاره-تابستانه ۲۰۱۷

هفته ی مد خیابانی بهار/تابستان ۲۰۱۷ مردان جذابیت های خاصی داشت و مثل همیشه چشم نواز بود. نکته ی قابل توجه وجود برخی سبک های قدیمی و البته مدل های کودکانه بود. در ادامه چند مورد از جذاب ترین این سبک ها را با همدیگر بررسی خواهیم کرد.

هفته ی مد خیابانی بهار/تابستان 2017 مردان جذابیت های خاصی داشت و مثل همیشه چشم نواز بود. نکته ی قابل توجه وجود برخی سبک های قدیمی و البته مدل های کودکانه بود. در ادامه چند مورد از جذاب ترین این سبک ها را با همدیگر بررسی خواهیم کرد.

مد خیابانی به سبک دستمال سر

دستمال سر

دستمال سر و دستمال گردن جزو مواردی بشمار می رود که در مد خیابانی کاربرد زیادی دارد. به راحتی با یک پارچه ی کوچک سبک شما دگرگون می شود و هزینه ی ناچیزی هم به دنبال خواهد داشت. از آنجایی که دستمال سر سطح بسیار جزئی دارد رنگ های روشن و طرح های متفاوت نیز به سبک شما آسیبی نخواهد زد. رنگ های لاجوردی، آلبالویی یا سیاه و سفید هم گزینه های مناسبی برای دستمال سر محسوب می شوند. نکته ی مهمی که در این زمینه وجود دارد گره دستمال است که باید ساده و مرتب باشد چراکه بخش عمده ی دستمال در گره آن خلاصه می شود.

سبک دهه 70 میلادی

سبک دهه 70

در این هفته ی مد بازگشتی دوباره به سبک دهه ی 70 دیدیم و نمونه های زیبایی از آن دوران توسط لنز دوربین ها شکار شد. مهمترین شاخصه ی سبک این دوران رنگ های غنی و پررنگ است. قهوه ای و زرشکی پررنگ را به عنوان هسته ی مرکزی این نوع لباس انتخاب کنید. پیراهن های گشاد در رنگ های تیره و کهربایی نیز فوق العاده هستند.

سفید یک دست

مد سفید یک دست

پوشش سرتاپا سفید جزو مواردی است که در هوای خوب بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد. حال که به اواسط بهار نزدیک می شویم و دمای غالب شهرها رو به افزایش است می توان از این سبک استفاده نمود. نکته ای که قابل توجه است استفاده از عینک آفتابی است که در کنار لباس کاملاً سفید جلب توجه کرده و عمق بهتری به لباسهایتان می بخشد.

خاطرات کودکی

مد کودکانه آقایان

وقتی حس دوران کودکی دوباره به سراغتان بیاید راهی برای فرار از آن وجود ندارد. بیشترین استقبال از این سبک با پیراهن، تی شرت، کت و کلاه کپ بوده است. این مد خیابانی که بیشتر در کشورهای اروپایی ثبت شده است یادآور خاطرات کودکی است. فضانوردان و سفینه های فضایی، حیوانات و باغ وحش و هرچیزی که مربوط به خاطرات دوران کودکی است را با رنگ و لعابی شاد و بچگانه می توان امتحان نمود.

پیراهن های طرح پیژامه

پیراهن های طرح پیژامه

شاید این سبک برای رختخواب مناسب به نظر برسد و با دیدن آن خمیازه بکشید. اگر به این طرح فکر می کنید رنگ آبی راه راه بهترین انتخاب است. برای فصل پیش رو که هوا در بیشتر اوقات ابری و شرجی است پیراهن های گشاد با رنگ روشن گزینه ی مناسبی است.

پیراهن آبی روشن

پیراهن آبی روشن

همان طور که اشاره کردیم رفته رفته با گرم شدن هوا رنگ های روشن و پیراهن های گشاد نیز بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد. پیراهن آبی را می توان به راحتی با بیشتر شلوارها هماهنگ نمود. شلوار جین و چینو و کفش کتانی سفید به همراه این پیراهن مناسب خواهند بود.

طرح های سیاه و سفید

طرح سیاه و سفید مردانه

رنگ های ساده و بخصوص سیاه و سفید همیشه جزو اولویت آقایان خوش پوش بوده و هست. با ترکیب این دو رنگ خنثی می توان ظاهری بی نظیر خلق کرد. مزیت این رنگ ها این است که برای همه ی موقعیت ها می توان از آنها استفاده کرد و محدودیتی در این زمینه وجود نخواهد داشت. چه برای یک مراسم رسمی و چه برای یک جمع دوستانه و خودمانی؛ کافی است مقداری در انتخاب طرح ها خلاقیت داشته باشید. طرح های خال خال، چهارخانه و راه راه جزو موارد پرکاربرد از این دو رنگ شکیل محسوب می شوند.

قرمز مخملی

استایل قرمز

قرمز همیشه شادابی و طراوت به همراه دارد. این رنگ همچنین به راحتی جلب توجه خواهد کرد و در مد خیابانی مورد علاقه ی بسیاری افراد است. تی شرت قرمز می تواند جایگزین مناسبی برای تی شرت های سفید محبوبمان باشد. ژاکت و سویشرت های قرمز را هم در فصل بهار می توان با شلوار تیره هماهنگ کرد. شلوار سفید و جوراب قرمز نیز به همراه سویشرت قرمز هارمونی مناسبی به وجود می آورد.

جین سنگ شور

جین سنگ شور

بدون شک رنگ آبی یکی از رنگ های مورد علاقه ی همه ی افراد محسوب می شود و جین هم جزو مواردی است که هرکسی پوشیدن آن را دوست دارد. در مد خیابانی بیشتر کشورهای اروپایی محصولات جین جایگاه خاصی دارند و این مرتبه نیز به همین منوال پیش رفت. ژاکت و آستین کوتاه جین را به همراه شلوار جین، کتان، چینو و حتی پارچه ای نیز می توان پوشید. کفش های کتانی هم ترکیب مناسبی با این سبک ایجاد می کند.

در نهایت شما نیز سبک خیابانی مورد علاقه ی خود را از ما و دوستان خود دریغ نکنید و در بخش نظرات با ما همراه باشید.

منبع: thetrendspotter

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان