۱۰ روش استفاده از مخمل در دکوراسیون خانه

استفاده از مخمل در دکوراسیون، نیاز به ظرافت دارد. استفاده بی رویه، خانه را شبیه لوکیشن های درام قدیمی می کند و انتخاب رنگ اشتباه، از آن یک نوانخانه می سازد

استفاده از مخمل در دکوراسیون، نیاز به ظرافت دارد. استفاده بی رویه، خانه را شبیه لوکیشن های درام قدیمی می کند و انتخاب رنگ اشتباه، از آن یک نوانخانه می سازد. با این وجود، استفاده درست از آن، فضایی را ایجاد می‌کند که برای زندگی و استراحت در هوای سرد بسیار مناسب است. 
این که در پین ترست (Pinterest)، بیست و دو درصد از جستجوهای مربوط به جنس پارچه ها، مخمل است نشان می‌دهد که مردم به دنبال استفاده درست و بجا از آن هستند. راهکار درست انتخاب، فقط و فقط وسیله ای با این روکش است. اگر مبلی با این پارچه نظرتان را جلب کرده یا این که فقط می‌ خواهید خانه تان را برای هوای سردتر آماده کنید، برای شما 10 پیشنهاد داریم.

کاناپه مخمل

یک مبل چسترفیلد همراه با کوسن های چرمی یا خزدار، مصداق بارز تجمل است.

تاج تخت خواب مخمل

تخت خوابی که تاجی از جنس مخمل لمسه کوبی شده و رنگی یکپارچه دارد، جلوه ای حیرت انگیز به اتاق خواب شما خواهد داد.

لحاف مخمل

خواب رویایی در یک تخت رویایی آغاز می‌شود و یک روکش لحاف به رنگ صورتی روشن باشد، با حال و هوای یک رویا متناسب خواهد بود.

کوسن مخمل

برای این که به اتاق نشیمنتان حال و هوای متفاوتی بدهید، این کوسن های زیبا را جایگزین کوسن های معمولی کنید.

چهارپایه با روکش مخمل

برای اضافه کردن زیبایی و زنانگی به اتاق نشیمن، چهارپایه خود را با روکشی براق انتخاب کنید.

نیمکت مخمل

ورودی خانه خود را با نیمکتی ظریف و روشن که به رنگ جواهرات پادشاهان است، مجلل و زیباتر کنید.

مبل دسته دار مخمل

حقیقت این است که برای کتاب خواندن، هیچ چیز به اندازه یک مبل دسته دار راحت نیست و برای یک مبل راحت، چه چیزی گرم و نرمتر از مخمل؟

پرده مخمل

پرده های تیره رنگ این پارچه، شما را به فضای عاشقانه های کلاسیک می‌ برد. اما اگر نمی‌ خواهید اتاق نشیمنتان شبیه «بازی تاج و تخت» باشد، بقیه اتاق را روشن و بانشاط نگه دارید.

صندلی غذاخوری مخمل

وقتی صندلی غذاخوریتان تا این اندازه مجلل و باشکوه باشد، به هر بهانه ای سراغ اتاق ناهارخوری خواهید رفت تا از آن استفاده کنید.

نیمکت پایین تخت مخمل

هر کسی می‌تواند این نیمکت زیبا را در خانه یا محل کار خود داشته باشد تا علاوه بر زیبایی، جای مناسبی برای نگه داری لباس، پتو یا کوسن هایش هم باشد.

 

این که کدام یک از این موارد را انتخاب می‌کنید، به سلیقه و دکوراسیون خانه شما بستگی دارد. اما تحت هر شرایطی، هماهنگی و تناسب رنگ ها و نیز کاربرد هر یک از آن ها را فراموش نکنید تا علاوه بر دکوری زیبا و شیک، راحت و آسوده باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر