ماهان شبکه ایرانیان

معرفی برند سولز، پوششی زیبا و فرانسوی

بی‌شک با شنیدن نام کشور فرانسه چیزهای بیشماری به یادمان می‌آید: مناظر زیبا، غذاهای خوشمزه، تاریخ، فرهنگ، موسیقی و صد البته مد و لباس

بی‌شک با شنیدن نام کشور فرانسه چیزهای بیشماری به یادمان می‌آید: مناظر زیبا، غذاهای خوشمزه، تاریخ، فرهنگ، موسیقی و صد البته مد و لباس. این کشور در طول تاریخ خدمات بزرگی به پوشش مردمان جهان کرده است و نام‌های بزرگی در دنیا مد از این کشور سر برآورده‌اند. یکی از این برند‌ها که شاید خیلی در کشورمان شناخته شده نباشد، سولز (Sol’s) نام دارد که در زمینه تولید پوشاک آقایان، خانم‌ ها و کودکان فعالیت می‌کند. محصولات این برند، کیفیت و طراحی زیبا را در کنار قیمت منطقی و مناسب به علاقه‌ مندان عرضه کرده و در سرتاسر اروپا طرفداران بی‌شماری دارند.

تاریخچه برند سولز

برند سولز (Sol’s) بیش از ربع قرن پیش و در سال 1991 میلادی، فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد. الن میلگروم (Alain Milgrom) بنیان‌گذار این شرکت، ابتدا در زمینه تولید پارچه و بسته‌ بندی آنها فعالیت داشت و یکی از مهره‌ های تاثیر گذار این صنعت به شمار می‌رفت. وی پس از موفقیت سریع فعالیت‌ هایش تصمیم گرفت وارد دنیای لباس شود و توانایی‌ های خود را در این زمینه بیازماید. میلگروم برای پیروزی و فتح بازار لباس، قصد داشت با نگرش و دیدگاه جدید وارد بازی شود و این‌گونه بود که برد سولز (Sol’s) چشم به دنیای پوشش و لباس گشود.

این برند که هم‌ اکنون یکی از نام‌ های مهم بازار پوشاک فرانسوی به شمار می‌آید، موفقیت خود را مدیون یک اصل ساده است: برای کسب مخاطبین فراوان باید محصولی تولید شوند که افراد از پوشیدن آن‌ ها لذت ببرند. سولز امروزه با طیف گسترده‌ای از انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه در بازار بسیاری از کشورهای دنیا حضور فعال دارد. از جمله این کشورها می‌توان به کشورهای اروپایی مانند آلمان، اسپانیا، پرتغال، روسیه، ایتالیا و بلژیک و نیز کشورهای منطقه خاورمیانه مانند اردن، امارات متحده و قطر اشاره کرد.

ویژگی های برند سولز

بارزترین ویژگی محصولات این برند، طراحی آنهاست که در پایتخت مد جهان، پاریس انجام می‌شود. از آن گذشته، طیف گسترده محصولات و عدم استفاده از رنگ های سمی و مضر از دیگر مواردی است که محصولات سولز را خواستی‌ تر می‌کنند. همچنین، این برند در طول سال‌های فعالیت خود توانسته انواع گواهی‌ نامه‌ های بین المللی از جمله ISO 9001 را کسب کند. این برند در فعالیت‌های خیریه و عام‌المنفعه نیز شرکت دارد و با نوآوری در طراحی و تولید، محصولات خاصی در سراسر جهان ارائه می‌کند.

فروشگاه اینترنتی بامیلو در راستای ارائه برترین نام‌های جهانی به مخاطبین ایرانی، برند سولز (Sol’s) را به صورت انحصاری به علاقه‌مندان پیشکش می‌کند. هم‌اکنون، دوستداران مد می‌توانند طیف وسیعی از محصولات این برند فرانسوی را مشاهده و انتخاب کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان