آموزش ایجاد پوست درخشان به سبک آرایشگران حرفه ای

تکنیک های ساده و کارآمد آرایشی برای استفاده درست از لوازم آرایش، به زیباتر شدن شما کمک می‌کنند. فقط کافی است اصول اولیه و مهم استفاده از لوازم آرایش را بدانید

آموزش ایجاد پوست درخشان به سبک آرایشگران حرفه ای

تکنیک های ساده و کارآمد آرایشی برای استفاده درست از لوازم آرایش، به زیباتر شدن شما کمک می‌کنند. فقط کافی است اصول اولیه و مهم استفاده از لوازم آرایش را بدانید. مهم نیست که تابستان است یا زمستان، با یاد گرفتن این تکنیکهای ساده برای استفاده از لوازم آرایش، جذابتر و زیباتر شوید. در این مطلب بامیلو بلاگ، به آموزش ایجاد پوست درخشان به سبک آرایشگران حرفه ای می پردازیم.

پوست درخشان

آنچه که لازم دارید:

کرم روشن کننده یا پرایمر مایع

پودر صورت

کرم زیرساز یا کانسیلر

روش کار:

پرایمر یا کرم روشن کننده را به تمام صورت خود بمالید. کرم زیرساز یا کرم مرطوب کننده ای را که رنگ موردعلاقه تان را دارد مثل همیشه به صورتتان بمالید. هر جا که جوش یا لکی روی صورتتان دارید، از کانسیلر استفاده کرده و زیر چشمتان را هم کانسیلر بزنید.

حالا منطقه T  صورت را پودر بزنید؛ یعنی پیشانی،اطراف بینی و چانه تان را با پودر صورت بپوشانید. پد یا برس را به کرم روشن کننده آغشته کرده و با ضربات آرام، استخوان گونه، زیر بینی، پایین چانه و نقطه ای کوچک در گوشه بیرونی چشمتان را بپوشانید. این کار را آنقدر تکرار کنید تا مطمئن شوید که کرم روشن کننده به خوبی روی پوستتان خوابیده است. این کار موجب می‌شود پوستتان درخشش بیشتر و طولانی تری داشته باشد.

چند توصیه حرفه ای:

برای پوستهای خشک: کمی از کرم روشن کننده را با کرم زیرسازتان مخلوط کنید. این کار درخشش بیشتری به پوستتان می‌دهد. بقیه مراحل را همان طور که گفته شد، انجام دهید.

برای پوستهای طبیعی که منطقه T  آنها چرب است: پس از پودر زدن به منطقه T ، دیگر لازم نیست کرم روشن کننده را مجددا به صورتتان بمالید، چرا که اضافه کردن کرم روشن کننده به این بخش، موجب درخشش بیش از حد و مصنوعی صورتتان خواهد شد.

برای پوستهای چرب: به جای کرم روشن کننده مایع، از پودر روشن کننده استفاده کرده و آن را به همان مناطقی بزنید که گفته شد تا صورتتان درخششی طبیعی و زیبا داشته باشد.

 

منبع: She Knows

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان