۷ سبک مد تابستانی و ضروری برای بانوان

پیراهن، بلوز خنک، شلوارک، کیف حصیری، صندل، عینک آفتابی و مایو؛ هر یک از اینها به تنهایی شاید معنی نداشته باشند، اما وقتی با هم ترکیب شوند، آنچه را که برای گذراندن یک تابستان عالی نیاز دارید، خواهید داشت

فصل گرما از راه رسیده است. رفتن به استخر و ساحل، تفریح فراگیر تابستانی است که بانوان شیک پوش، باید لباس و متعلقات مد تابستانی مناسب را برای آن انتخاب کنند. در ادامه، چند پیشنهاد لباس های شیک و مناسب این فصل برایتان داریم.

پیراهن، بلوز خنک، شلوارک، کیف حصیری، صندل، عینک آفتابی و مایو؛ هر یک از اینها به تنهایی شاید معنی نداشته باشند، اما وقتی با هم ترکیب شوند، آنچه را که برای گذراندن یک تابستان عالی نیاز دارید، خواهید داشت. شاید همه این لباس ها را با هم استفاده نکنید، اما با ترکیب آنها با آنچه که دارید، شیک ترین و کاربردی ترین لباس ها را برای فصل پیش رو در اختیار خواهید داشت. حالا اگر همه اینها را دارید، باید  یک یا چند مورد از این لباس ها را تهیه کنید یا اگر مایلید که تیپتان را به کل عوض کنید، توصیه های زیر را بخوانید تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.

پیراهن خنک و سبک

پیراهن های خنک و سبک برای روزهای گرم تابستان بسیار مناسبند. پارچه های نخی چهارخانه با رنگ روشن، پارچه های گلدار یا پارچه های تک رنگ و به رنگ روشن، در این فصل بسیار پرطرفدار هستند.

لباس های شانه باز، بی آستین و آستین کوتاه، هم زیبا و ظریف هستند و هم مناسب تابستان. اگر می خواهید ظرافت خود را حفظ کنید، پیراهن هایی که کمربند دارند، اندام شما را بهتر و زیباتر نشان می دهند.

کیف حصیری

در فصل تابستان، کیف های حصیری عضو جدانشدنی از تیپ و استایل خانم ها هستند. برای رفتن به ساحل، استخر و یا پیک نیک، یک کیف حصیری زیبا به همراه داشته باشید. می توانید کیفتان را با بندهای چرمی، پارچه های حریر رنگی یا روبان های بلند و زیبا تزئین کنید تا خوش سلیقه تر به نظر برسید.

صندل

یک صندل خوشرنگ، دوبند یا گره ای بهترین پاپوش برای فصل تابستان شماست. رنگی را انتخاب کنید که هم به رنگ لباس و تیپتان بیاید و هم زیبا و تابستانی باشد؛ نارنجی، زرد، سفید و کرم، رنگ های مناسبی هستند که هم ست کردن آنها راحت است و هم چشمگیر و شیک هستند.

بلوز خنک و راحت

اگر حتی در فصل تابستان طرفدار شلوار و بلوز هستید، بلوز های به سبک مردانه را امتحان کنید که خنک و سبک هستند. لینن، حریر و پنبه ای، جنس های مناسب این فصل هستند که هم سبک و استایل شیکی دارند و هم تحمل گرمای تابستان را برایتان ممکن می کنند.

شلوارک جین

شلوارک جین، چیزی است که مورد نیاز همه خواهد بود. کنار ساحل، استخر و حتی برای حمام آفتاب، به یک شلوارک جین احتیاج خواهید داشت که به راحتی با هر بلوز و کفش یا صندلی ست می شود و استایلی منحصربفرد به شما می بخشد.

عینک آفتابی

تابستان و زمستان، فرقی نمی کند. عینک آفتابی را همیشه و در همه فصول لازم دارید. اما در فصل تابستان می توانید از فریم های کمی بزرگتر و هیجان انگیزتری که رنگ های روشن و شاد دارند، استفاده کنید.

مایو

فصل آبتنی است و بدون شک به یک مایو یک تکه برای رفتن به استخر یا ساحل احتیاج خواهید داشت. طرح و مدلی را انتخاب کنید که هم شیک باشد و هم راحت. برای انتخاب رنگ، راحت باشید و هر آنچه را که مطابق با سلیقه تان است، آزادانه انتخاب کنید.

منبع: who what wear

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر