شهرهای تفریحی نزدیک تهران ؛ آخر هفته در خارج از پایتخت

شهرهای تفریحی نزدیک تهران ؛ آخر هفته در خارج از پایتخت سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - تهران گردی,اماکن تفریحی,گردشگری,تفریح و سرگرمی تهران مکان های زیاد تفریحی و دیدنی زیادی داره که حتما با ...

تهران مکان های زیاد تفریحی و دیدنی زیادی داره که حتما باید وقت بگذارین تا تهران و اطرافش رو بشناسین. تمام مناطق اطراف تهران زیبا و خوش اب و هوا هستن و برای تفریح و استراحت هم خیلی مناسبن. آخر هفته ها وقتی همه ی خانواده دور هم جمع هستن وقت خوبی برای گردش درست و حسابی واسه بیرون زدن از شهر و رفتن به مکان های دیدنی اطراف تهران هست. فصل گردش هم رسیده  بهتره زودتر آماده گردش بشین که مکان اون هم خیلی دور نیست. در ادامه با ما همراه شین تا شهرهای تفریحی نزدیک تهران رو بهتون معرفی کنیم تا اونهارو زودتر بشناسین و خوش گذرونیتون رو شروع کنین و یک تفریح در اطراف تهران رو شروع کنین...

مکان های اطراف تهران

1) فیروز کوه و دریاچه شورمست

 فیروزکوه یکی از مناطق خوش آب و هوای نزدیک تهران هستش که تفرجگاه مردم در روزهای گرم تابستونه. دریاچه زیبای شورمست فیروزکوه هم فقط 2 ساعت و نیم با مرکز شهر فاصله داره.

فیروزکوه

2) آبگرم رینه شهرستان لاریجان

لاریجان  نزدیک تهرانِ و یکی از بخش های استان مازندران به حساب می آد که با تهران هم حدود 2 ساعت رانندگی فاصله داره. جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار زیادی داره که روستای آب گرم ، دریاچه ای پر از ماهی های قزل آلا ، مسیر رودخانه هراز و آب و هوایی دلپذیر تنها نمونه ای از زیبایی های لاریجان هستن. لاهیجان یکی از مکان های دیدنی اطراف تهران هم محسوب میشه

آبگرم

3) هشتگرد و روستای خور

در روستای خور چنارهای 800 ساله خیلی معروف هستن. این منطقه خوش آب و هوا از توابع هشتگرد هست که علاوه بر پیشینه تاریخی و قدمت اون برج و بارو و قلعه خور، دره دوچنار، تپه های سرسبز، اماکن زیارتی و سیاحتی بسیارش هم زبانزد گردشگران شده.

روستای خور

4) کن – سولقان

روستاهای کن و سولقان هنوز شهر نشدهه اند ولی جزو مناطق پر گردشگر اطراف تهران محسوب میشن که کمتر کسی هم این مکان ها رو میشناسه. هوای دره کن سولقون خیلی دلپذیره و مکان اون هم در شمال شرقی تهران قرار داره. فاصله کمی از تهران داره و بهترین منطقه برای گذروندن یک روز بهاری و تابستونیه و این مکان یکی از شهرهای تفریحی نزدیک تهران هست.

کن سولقون

5) کردان کرج

کن یکی از مکان های دیدنی اطراف تهران هست که برای خودش استان هم شده این مکان جزو روستاهای خوش آب و هواست که فاصله کمی هم از تهران داره. پل آجری قدیمی بانو صحرا از دوره صفویه به جای مانده که از بافت تاریخی روستا هم خبر میده. تفریح در اطراف تهران در کردان به نظر خیلی هیجان انگیز هست.

کردان

6) آبشار گزو با دو ساعت فاصله از تهران

این آبشار دیدنی که در جنگل زیبای لفور از توابع مازندران واقع شده که حتما باید اونو ببینین. مسیر اون از جاده فیروزکوه تا شیرگاه هست و پشت سد البرز هم قرار گرفته.طبیعت زیبا با انواع گیاهان مختلف رو دارا هست و میتونین یه آش رشته خوش طعم رو هم تو این باغ میل کنین و خاطره های ماندگاری رو در شهرهای تفریحی نزدیک تهران ثبت کنین.

آبشار

7) لواسان و سد لتیان

لواسان مناطق زیبای مختلف ویکی از شهرهای بسیار زیادی داره که یکی از شهرهای نزدیک به تهران هم هست. سد لتیان مکانی هست که درصدی از آب آشامیدنی شرق تهران رو تامین می کنه و یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق  نزدیک به تهران شناخته شده. سد بر روی رودخانه جاجرود زده شده و پر از ماهی قزل آلای رنگین کمان، قزل آلای خال قرمز و سیاه ماهی هم هست.

لواسان

8) اوشان فشم

این مکان زیبا و دیدنی هوایی معتدل در فصل بهار و تابستان داره که از مناطق تفریحی بسیار زیبایی هم هست و برای سفرهای نیم یا یک روزه هم مناسبه.میتونین از آبشار دربندسر و همینطور سه غار که در دره اسیول اوشان هست هم دیدن کنین.

فشم


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان