ماهان شبکه ایرانیان

مرسدس میباخ G۶۵۰ Landaulet ۲۰۱۷ معرفی شد

یکی دیگر از خودروهای سری G-Wagen رسما از اشتوتگارت رسید. مرسدس میباخ G۶۵۰ Landaulet ۲۰۱۷ پیش از رونمایی در نمایشگاه خودوری ژنو ۲۰۱۷ و پس از انتشار عکس‌هایی از آن در هفته‌ی گذشته، معرفی شد.

مرسدس میباخ G650 Landaulet 2017 معرفی شد

این خودروی آفرود که در پی رونمایی از مرسدس میباخ S650 کابریولت در پاییز گذشته معرفی شده، اولین خودروی آفرود و دومین خودروی کروک سلطنتی از این زیربرند لوکس و مجلل است.

این خودرو به تعداد محدود 99 دستگاه تولید خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود تا پاییز سال جاری به دست مالکان ثروتمند خود برسد. از سال 2005 تا کنون تعداد 15 هزار دستگاه خودروی مرسدس میباخ تولید شده است.

زیر کاپوت این میباخ سری G، یک پیشرانه‌ی 12 سیلندر مرسدس AMG مجهز به توربوشارژ دوقلو قرار دارد که قادر است 621 اسب بخار قدرت و 985 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

دکتر ینس تیمر، مدیر بازاریابی مرسدس بنز در بیانیه‌ای اعلام کرد: «با عرضه‌ی مرسدس میباخ کلاس G لندالت، ما اکنون در حال گسترش مسیر مرسدس میباخ برای ارائه‌ی سنتی‌ترین و معتبرترین آفرود جهان هستیم. این پنجمین مدل ما پس از کلاس S سالون، پولمن و کابریولت و همچنین نمونه‌ی مرسدس میباخ ویژن 6 است که با ارائه‌ی آن، بر اهمیت زیربرند مرسدس میباخ برای خانواده‌ی مرسدس تأکید می‌کنیم.»

در نمای خارجی G650 مقدار زیادی کروم استفاده شده است، از جمله در جلوپنجره و حفاظ‌های قسمت زیرین سپر جلو و عقب. قاب‌های گلگیر به‌زیبایی با فیبر کربن پوشش داده شده‌اند و چرخ اضافه در سمت راست قسمت عقب خودرو نصب شده است. با توجه به حذف نیمی از درب عقب، چراغ ترمز سوم به قسمت بالای چرخ اضافه منتقل شده است.

مرسدس فاصله‌ی بین دو محور این خودرو را 343 سانتیمتر، طول کلی آن را 534 سانتیمتر و ارتفاع آن را 223 سانتیمتر اعلام کرده است. این خودرو از رینگ‌های 22 اینچی با پره‌های دوقلو، سقف الکتریکی جمع‌شونده و محورهای پورتال مشابه آنچه در مدل‌های AMG G63 6×6 و G500 4×4 استفاده شده است، بهره می‌برد.

محورهای پورتال باعث شده است فاصله‌ی کف خودرو از زمین به حدود 46 سانتیمتر برسد. لندالت همچنین از قفل‌های 100 درصدی دیفرانسیل بهره می‌برد که امکان درگیر شدن آن‌ها حین حرکت وجود دارد.

در داخل خودرو، بالای سر سرنشینان جلو از سقف ثابت استفاده شده است، در حالی که سقف متحرک بالای سر سرنشینان عقب با فشار یک دکمه‌ی الکتریکی می‌تواند خوابانده شود. همچنین یک پارتیشن شیشه‌ای برقی بین صندلی‌های ردیف جلو و عقب تعبیه شده است که همانند یک خودروی لیموزین، بخش‌های جلو و عقب خودرو را از هم تفکیک می‌کند. همچنین می‌توان حالت شیشه را از شفاف به کدر تغییر داد.

به‌ لطف افزایش 58 سانتیمتری فاصله‌ی بین دو محور، صندلی‌های عقب را می‌توان به‌صورت کامل به حالت خوابیده درآورد. سرنشینان عقب می‌توانند از کنسول کاربردی میانی به‌همراه جالیوانی مجهز به گرم‌کن بین دو صندلی عقب استفاده نمایند. 

هر چهار صندلی این خودرو از ماساژور و روکش دورنگ design با دوخت خشتی بهره می‌برند که در چهار رنگ تریم مختلف قابل سفارش هستند. سه رنگ قابل انتخاب برای سقف متحرک و چهار رنگ design برای تریم داخل در نظر گرفته شده است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان
تبلیغات متنی