ماهان شبکه ایرانیان

هنرمندانی که از کار کردن با هم بیزارند ـ قسمت اول

چیزی که در هالیوود کم نیست، غرور است؛ و در صنعتی که همکاری نقشی اساسی دارد، قرار دادن دو نفر با غرور زیاد در کنار هم می‌تواند فاجعه به بار بیاورد، مثل ترکیب جوش‌شیرین با سرکه. در اینجا لیستی از افرادی که فهمیده‌اند بهتر است دیگر باهم همکاری نکنند را مرور می‌کنیم.

چیزی که در هالیوود کم نیست، غرور است؛ و در صنعتی که همکاری نقشی اساسی دارد، قرار دادن دو نفر با غرور زیاد در کنار هم می‌تواند فاجعه به بار بیاورد، مثل ترکیب جوش‌شیرین با سرکه. در اینجا لیستی از افرادی که فهمیده‌اند بهتر است دیگر باهم همکاری نکنند را مرور می‌کنیم.

نیکی میناژ Nicki Minaj و ماریا کری Mariah Careyماریا کری یکی از مشهورترین خواننده‌های زن حال حاضر است و وقتی تهیه‌کننده‌های برنامه «امریکن آیدل» American Idol او و نیکی میناژ را برای داوری برنامه انتخاب کردند، خیال می‌کردند برنامه‌ای فوق‌العاده خواهند داشت.
در طول مدت تست‌های ورودی در شارلت Charlotte در سال 2012، وقتی میناژ به خاطر رفتار کری طاقتش طاق شد و شروع به فحاشی کرد، تنش بین آن‌ دو بالا گرفت. فردی از تمام این اتفاقات فیلم‌برداری کرد و ویدیو آن را برای سایت خبری هنرمندان یعنی تی‌ام‌زی TMZ فرستاد و باعث بدتر شدن اوضاع شد چون کمی بعد تیم کری مدعی شد که میناژ درجایی گفته‌ است «اگر تفنگ داشتم، کری را با تیر می‌زدم.» تهیه‌کننده امریکن آیدل، Nigel Lythgoe، در گفت‌و‌گویی با TMZ این ادعا را رد کرد و مدعی شد که تیم کری سعی در بیشتر کردن تنش دارد.
به گفته مجله پیپل People بعد از این‌که اوضاع آرام شد، هر دو خواننده مانند دو حرفه‌ای باهم رفتار کردند. با‌این‌حال در شروع فصل 15، BET در گزارشی اعلام کرد که ماریا کری این دشمنی بین خودش و نیکی میناژ را نفی می‌کند و آن را گفته‌ای ساختگی از تهیه‌کننده برنامه می‌داند؛ اما مسئول شبکه فاکس Fox، مایک دارنل Mike Darnell و Lythgoe به درست بودن این اتفاقات شهادت دادند و آن را تجربه‌ وحشتناکی توصیف کردند. آن‌ها فقط یک نفر را مقصر این اتفاقات می‌دانستند. Lythgeo به خبرگزاری E! گفت “مشکل از نیکی نبود.”
به گفته Lainey Gossip، رابطه کری و میناژ هنوز هم پرتنش است. کری با همکاری در نسخه جدیدی از قطعه I Don’t با خواننده دیگری که با نیکی میناژ خصومت دارد، به اسم Remy Ma، باعث بیشتر شدن این تنش بین ‌آن‌ها شد.

دیوید او راسل David O Russel و جورج کلونی George Clooneyدر سال 1997، جورج کلونی برای بازی در سریال تلویزیونی «بخش فوریت‌های پزشکی» E.R معروف بود و آینده او در سینما مشخص نبود؛ بنابراین درگیری او با کارگردان سینمایی، دیوید او راسل، در سال 1999 در هنگام ساخت فیلم «سه پادشاه» Three Kings، حرکتی گستاخانه‌ تلقی می‌شد. در مصاحبه‌ای با مجله پلی‌بوی Playboy در سال 2000، کلونی گفت که از رفتار تحقیرکننده راسل با اعضای فیلم خسته شده‌ بود، اوضاع به حدی بد شده‌ بود که یک‌بار کارگردان به یکی از بازیگران سیاهی‌لشکر، لگد زده‌ بود.
به گفته کلونی، او برای آرام کردن اوضاع پیش راسل رفت، اما فایده‌ای نداشت. بعد از داد زدن‌های زیاد، راسل با سر به‌صورت کلونی ضربه می‌زند و کلونی به راسل حمله می‌کند تا حدی که دیگران آن‌ها را از هم جدا می‌کنند. کلونی به مجله پلی‌بوی گفت: «گلویش را گرفته بودم و می‌خواستم بکشمش. برادران وارنر خیلی ترسیده بودند.» با‌این‌حال راسل و کلونی تا مرحله آخر تولید فیلم یکدیگر را تحمل کردند و در آخر کلونی قسم خورد که هرگز دیگر با راسل کار نخواهد کرد.
سال‌‌ها بعد، این دو هنرمند هنوز هم از یکدیگر کینه به دل دارند. کلونی در سال 2004 به مجله Premiere گفت: «راستش را بخواهید، اگر نزدیکم بیاید تو دهنش می‌زنم.» و راسل در جواب این‌که اگر جورج کلونی را ببیند چه می‌کند، گفت: «بهش می‌گم دهن کثیفت را ببند، ای دروغگوی عوضی.»
این دو اصلاً نباید به هم نزدیک شوند.

تینا فی Tina Fey و پاریس هیلتون Paris Hiltonتینا فی سال‌هاست که در برنامه‌اش با هنرمندان زیادی شوخی می‌کند، اما همیشه حد خود را نگه می‌دارد و باعث رنج کسی نمی‌شود. دوست بودن او و لینزی لوهان Lindsay Lohan، نشان‌دهنده این است که فی چیزی به دل نمی‌گیرد. بااین‌حال، در یکی از برنامه‌های «پخش شنبه‌شب زنده» Saturday Night Live، پاریس هیلتون در نقش یک مجری، بسیار بد بازی کرده بود و بعد‌ها در مصاحبه‌ای فی نظرش را درباره او به این شکل گفت «دختر عوضی».
به گفته فی، هیلتون «از احمق بودن استقبال می‌کند». هلیتون درخواست کرده بود که در قسمتی از برنامه در نقش جسیکا سیمپسون Jessica Simpson بازی کند، چون ازنظرش این خواننده فربه است و از او بدش می‌آید.
این واقعیت که فی حاضر است دوباره با لوهان که به سخت‌گیر بودن معروف است، همکاری کند و نه با هیلتون، از فاجعه‌بار بودن آن تجربه خبر می‌دهد.

جیمز فرانکو James Franco و ترسی گیبسون Tyrese Gibsonدر حین ساخت فیلم «آناپولیس» Annapolis در سال 2006، جروبحث بین جیمز فرانکو و ترسی گیبسون به حدی شدید بوده است که گیبسون به مجله ال Elle گفته بود کاش می‌توانست خانه فرانکو را آتش بزند. به گفته مجله Uproxx، تنش بین آن دو به دلیل روش خاص بازیگری فرانکو به وجود آمده بود. حتی خود فرانکو نیز قبول دارد که در سال‌های اولیه بازیگری‌اش زیادی احساسی بوده است.
در مصاحبه‌ای با مجله پلی‌بوی Playboy، گیبسون مشکل را فراتر از روش بازیگری فرانکو می‌دانست؛ زیرا او در جلسات تمرین صحنه‌های مشت‌زنی که در آن گیبسون از فرانکو مشت می‌خورد، نیز به حدی در نقش خود فرومی‌رفت که بدون توجه به حرف‌های گیبسون که از او می‌خواست آرام باشد، با شدت به‌صورت او ضربه می‌زد. گیبسون گفت: «من دیگر نمی‌خواهم در هیچ پروژه‌ای با او بازی کنم و مطمئنم او نیز همین حس را دارد. خیلی اوضاع بدی بود.»
در دفاع از فرانکو باید گفت که او برای آشتی کردن با گیبسون تلاش کرد و خود را مقصر اتفاقات آن سال می‌داند. تابه‌امروز گیبسون صحبتی درباره آشتی با او نزده است و به‌ نظر نمی‌رسد که این دو به این زودی باهم دوباره در فیلمی بازی کنند.

بروس ویلیس Bruce Willis و کوین اسمیت Kevin Smith
کوین اسمیت در سال 2009 تصمیم گرفت در فیلم جدید خود، «قانون‌شکنی» Cop Out، با بروس ویلیس همکاری کند. این اولین فیلمی بود که اسمیت فقط کارگردانی آن را به عهده داشت و نویسنده آن نبود، اما او این کار را به دلیل حضور ویلیس در فیلم، پذیرفت. متأسفانه خیلی از امیدها سریع ناامید می‌شود.
در یکی از قسمت‌های برنامه WTF With Marc Maron، اسمیت کار کردن با ویلیس را «طاقت‌فرسا» توصیف کرد. او در این مصاحبه گفت که ویلیس هیچ کمکی به پیشرفت فیلم نمی‌کرد، حتی حاضر نبود برای عکاسی برای پوستر فیلم حاضر شود. در مصاحبه‌ای طولانی‌تر با SBS Australia7، اسمیت گفت که از روز اول کار به دو دلیل از درست کار کردن ویلیس خیالش راحت بود: 1- ویلیس تحت تأثیر استعداد بداهه گویی تریسی مورگان Tracy Morgan قرارگرفته بود و سعی می‌کرد با او رقابت کند؛ و 2- گفته‌شده بود که ویلیس تنها به پول اهمیت می‌دهد و این موضوعی بود که اسمیت برای اولین بار با آن مواجه می‌شد.
اسمیت در این مصاحبه گفت: «ویلیس تنها کسی‌ بود که در طول سال‌ها کار حرفه‌ای من، این‌قدر به دستمزدش اهمیت می‌داد. برای او فقط پول کار مهم بود. اشکالی هم در این قضیه نیست. خلاف قانون نیست، ولی اگر فقط برای گرفتن پول کاری را انجام می‌دهی، کار را درست انجام بده. ولی او نمی‌خواست درست کار کند.»
بعد از «قانون‌شکنی» اسمیت به ساخت فیلم‌های مستقل ادامه داد و ویلیس نیز با روندی ثابت به بازی در فیلم‌های مختلف مشغول شد. مطمئنیم که همکاری نکردن این دو، به نفع همه است.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان