ماهان شبکه ایرانیان

عرضه اندروید ۸ برای دو موبایل اکسپریا XZ و XZs سونی

پس از موبایل اکسپریا XZ پرمیوم، حالا ارائه آپدیت اندروید ۸ برای دو پرچمدار دیگر سونی یعنی اکسپریا XZ و XZs نیز آغاز شده است. از زمان معرفی هر دوی این محصولات حدود یک سال می گذرد و حالا با دریافت این آپدیت روحی تازه در کالبد آنها دمیده خواهد شد.

عرضه اندروید 8 برای دو موبایل اکسپریا XZ و XZs سونی

پس از موبایل اکسپریا XZ پرمیوم، حالا ارائه آپدیت اندروید 8 برای دو پرچمدار دیگر سونی یعنی اکسپریا XZ و XZs نیز آغاز شده است. از زمان معرفی هر دوی این محصولات حدود یک سال می گذرد و حالا با دریافت این آپدیت روحی تازه در کالبد آنها دمیده خواهد شد.

مالکان این دو موبایل با مراجعه به بخش آپدیت های نرم افزاری موبایل خود با آپدیت نسخه 401. 41.3A.0 مواجه خواهند شد که حجمی برابر با 1.2 گیگابایت دارد.

طبق اعلام سونی این به روز رسانی شامل برخی قابلیت های جدید از جمله Reminders است که می تواند پیشنهادات مفیدی را برای انجام کارهای ناتمام به کاربر ارائه دهد. از دیگر ویژگی های آپدیت اندروید اوریو برای دو موبایل اکسپریا XZ و XZs سونی می توان به ارائه تنظیمات پیشنهادی نسبت به نحوه استفاده شما از موبایلتان، انتخاب متن هوشمند و پر کردن خودکار فرم ها اشاره کرد.

آپدیت مذکور علاوه بر ارائه تمام قابلیت ها و بهبودهای جدیدترین نسخه سیستم عامل گوگل، شامل بسته امنیتی ماه نوامبر این شرکت برای موبایل های اندرویدی نیز خواهد بود.

پیش بینی می شود تلفن هوشمند اکسپریا  X پرفومنس کاندید بعدی سونی برای به روز رسانی به اندروید 8 باشد و احتمالاً این امر تا قبل از پایان سال جاری میلادی محقق خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان