فرمانده نیروی دریایی سپاه عنوان کرد؛

پیروزی حق برباطل وعده تغییرناپذیرالهی/دفاع مقتدرانه نیروی دریایی

اراک- فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیروزی حق بر باطل وعده تغییرناپذیر الهی است و این موهبت نصیب کسانی می شود که در مسیر مبارزه با مستکبران گام بردارند.

پیروزی حق برباطل وعده تغییرناپذیرالهی/دفاع مقتدرانه نیروی دریایی

سردار علی فدوی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در مصلای بیت المقدس اراک اظهار داشت: در طول سال مناسبت‌های بسیاری داریم که برخی از آنها با یکدیگر مشترک هستند و می‌توانیم با بهره گیری از این مناسبت‌ها ارتباطی میان خود و خداوند برقرار کنیم.

وی افزود: به طور قطع مجموعه بسیج و عملکرد این مجموعه عظیم از بدو بنیان‌گذاری یکی از نکات قابل توجه است که ملت ما و تمامی مجموعه‌هایی که به نوعی با بسیج در ارتباط هستند می‌توانند از این ارتباط بهره‌مند شوند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: خداوند را شاکریم که تاکنون توانسته‌ایم به تکالیف مختلف در مسیر انقلاب عمل کنیم و اگر بتوانیم از شجره طیبه‌ای که امام خمینی(ره) به نام بسیج بنیان نهاد بهره‌مند شویم بدون شک به نتایجی مطلوب برای مردم، کشور و انقلاب اسلامی دست می‌یابیم.

سردار فدوی بیان کرد: تاکنون توانسته‌ایم در مسیر انقلاب، در عرصه‌هایی از جمله نیروی دریایی که محل اصلی بروز قدرت آمریکا در دنیا است فائق آییم و باید بگوییم که اکنون کشور ایران بر روند دفاع دریایی تسلط دارد، در حقیقت ایران نیروی تحمیل کننده است و دشمنان ما تمکین کننده این قدرت هستند.

وی عنوان کرد: قدرت دفاعی دریایی جمهوری اسلامی ایران به‌ صورت روزافزون مشهود است و امیدواریم بتوانیم باز هم این اقتدار را ارتقا دهیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این پیروزی تنها مشروط به وعده الهی مبنی بر پیروزی حق علیه باطل پدید آمده و پدیدآورندگان این پیروزی نیروهای بسیجی و ملتی بودند که با عمل به تکالیف الهی سبب فراهم شدن زمینه پیروزی شدند و ما باید به یاد داشته باشیم که تخلفی در وعده‌های الهی وجود ندارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان