ماهان شبکه ایرانیان

هنرمندانی که از کار کردن با هم بیزارند ـ قسمت دوم

چیزی که در هالیوود کم نیست، غرور است؛ و در صنعتی که همکاری نقشی اساسی دارد، قرار دادن دو نفر با غرور زیاد در کنار هم می‌تواند فاجعه به بار بیاورد، مثل ترکیب جوش‌شیرین با سرکه. در اینجا لیستی از افرادی که فهمیده‌اند بهتر است دیگر باهم همکاری نکنند را مرور می‌کنیم.

چیزی که در هالیوود کم نیست، غرور است؛ و در صنعتی که همکاری نقشی اساسی دارد، قرار دادن دو نفر با غرور زیاد در کنار هم می‌تواند فاجعه به بار بیاورد، مثل ترکیب جوش‌شیرین با سرکه. در اینجا لیستی از افرادی که فهمیده‌اند بهتر است دیگر باهم همکاری نکنند را مرور می‌کنیم.

چارلی شین Charlie Sheen و سلما بلیر Selma Blairدر سال 2013، سلما بلیر تصمیم داشت از چارلی شین و کمپانی Lionsgate، برای اخراج شدنش از فیلم «مدیریت خشم» Anger Management، شکایت کند. بلیر در مصاحبه‌ای با TMZ گفت شین باعث اخراج او شد، زیرا بلیر از او برای حفظ نکردن دیالوگ‌هایش گله کرده بود.
بااین‌حال، منابع به TMZ اطلاع دادند که درهرصورت زمان حضور بلیر در برنامه قرار نبود طولانی باشد، اما وقتی گله‌های بلیر به گوش شین رسید، این اتفاق زودتر افتاد.
در آخر بلیر و کمپانی Lionsgate این مشکل را حل کردند و شکایتی مطرح نشد، اما شین هنوز هم از جریانات آن سال ناراحت است. وقتی از او در برنامه Watch What Happens Live! درباره بهترین تجربه هم‌بازی شدن با بازیگران زن پرسیدند، گفت لوهان باحال است و در مورد بلیر و جنی مک‌کارتی Jenny McCarthy «دوست دارم این دو را باهم ترکیب کنم و بعد حسابی بزنمشون. این دو لایق یکدیگرند.»

کیفر ساترلند Kiefer Sutherland و فردی پرینز Freddie Prinze Jrکسی نیست که از علاقه کیفر ساترلند به الکل بی‌خبر باشد. این بازیگر چهار بار برای رانندگی در حال مستی دستگیرشده است و حتی آهنگی برای الکل خوانده است. او عاشق مشروب خوردن است و قدکوتاهی نیز دارد که این به‌هیچ‌وجه ترکیب موردعلاقه فردی پرینز نیست، او بارها گفته است به حدی از کار کردن با ساترلند در سریال «24» متنفر بوده که تصمیم داشته از بازیگری کناره‌گیری کند.
پرینز به ABC News گفت: «کیفر غیرحرفه‌ای‌ترین بازیگری است که تابه‌حال دیده‌ام. قصدم بد گفتن از او نیست، به خودش هم این را می‌گویم. فکر می‌کنم هرکسی که تابه‌حال با او بازی کرده است این حرف را گفته‌شده.»
بعد از ترک «24»، پرینز در پروژه‌ای با وینس مک‌من Vince McMahon همکاری کرد که این تجربه نیز تجربه عجیبی برای او بود، با‌این‌حال آن را به بازی با ساترلند ترجیح می‌دهد: «حداقل مک‌من باحال و قدبلند بود. مجبورم نبودم برای بازی در کنار او کفش‌هایم را دربیاورم، کاری که در «24» مجبور بودم انجام بدم. ساترلند را روی جعبه بگذارید یا دفعه بعد من را استخدام نکنید. از قبل می‌دانستید که قد من بلند است.»
در مصاحبه‌ای با TMZ، ساترلند گفت که این اولین‌باری است که حرف‌های پرینز را می‌شنود و برای او آرزوی بهترین‌ها را دارد. ساترلند رسماً چیزی را رد نکرد، پس تقریباً مطمئنیم که در آینده نزدیک شاهد همکاری این دو نخواهیم بود.

بیل موری Bill Murray و لوسی لیو Lucy Liuوقتی در سال 2003، ساخت فیلم «فرشتگان چارلی 2» Charlie’s Angels: Full Throttle تمام شد، بیل موری از لیست بازیگران فیلم بعدی این مجموعه حذف شد. به گفته The Playlist، این بازیگر در طول ساخت فیلم با لوسی لیو رفتار خشونت‌آمیزی داشته است، او به بازیگری لیو توهین کرده بود که لیو در جواب او را با مشت زده بود. پس‌ازاین اتفاق موری اعلام کرد که در صورت حضور لیو در فیلم، او حاضر به بازی نیست و تهیه‌کنندگان برنی مک Bernie Mac را جایگزین او کردند.
حدود ده سال بعد، وقتی از او درباره این اتفاق سؤال شد، موری گفت: «هرکسی که غیرحرفه‌ای رفتار کند را کنار می‌گذارم. وقتی رابطه من و همکارم رابطه کاری حرفه‌ای است و او حرفه‌ای رفتار نکند، دیگر حاضر به ادامه دادن نیستم.»
در همین مصاحبه موری از خشمش نسبت به کارگردان «فرشتگان چارلی» و دوست قدیمی‌اش هارولد رامیس Harold Ramis صحبت کرد. او تا روزی که رامیس فوت کرد با او آشتی نکرده بود. به بیانی دیگر، منتظر آشتی کردن لیو و مری نباشید.

شیا لابوف Shia LaBeouf و الک بالدوین Alec Baldwinدر سال 2014، قرار نبود شیا لابوف و الک بالدوین در تئاتر «یتیم‌ها» Orphans بازی کنند، زیرا به خاطر شکایت بالدوین از لابوف، او از این اجرا کنار گذاشته شد.
در مصاحبه‌ای طولانی با Vulture، بالدوین از دید خود داستان را تعریف کرد: لابوف رفتار غیرحرفه‌ای در جلسات تمرین داشت و ویدیوهایی از خود در حال گفتن دیالوگ همه شخصیت‌ها برای بالدوین می‌فرستاد و در آخر در تمرینی با عصبانیت به بالدوین گفت «سرعت کار را کم می‌کنی». در اینجا بود که بالدوین به تهیه‌کننده اعلام کرد که تصمیم دارد از اجرا کناره‌گیری کند، اما تهیه‌کننده تصمیم گرفت به‌جای او لابوف را اخراج کند.
یک سال بعد لابوف در مصاحبه‌ای با مجله Interview گفت که روش بازیگری خوبی انتخاب نکرده بود و هدفش تحت تأثیر قرار دادن بالدوین بوده است؛ و اعتراف کرد که بعد از اخراج شدن از اجرا، بارها بالدوین را تا خانه‌اش تعقیب کرده است. لازم به گفتن نیست که وضعیت بدی به وجود آمده بود.
به گفته لابوف، این دو بازیگر اختلاف‌هایشان را حل کردند، اما به نظر نمی‌رسد که بالدوین به حدی بخشنده باشد که به این زودی‌ها لابوف را به‌صرف قهوه به خانه‌اش دعوت کند.

تام هاردی Tom Hardy و شارلیز ترون Charlize Theronعلی‌رغم موفقیت زیاد فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» Mad Max:Fury Road و فروش بالای آن، در پشت‌صحنه فیلم، ستارگان آن باهم خوب کنار نمی‌آمدند. ترون در مصاحبه‌ای شایعاتی مبنی بر دعوای او و هاردی را تائید کرد. کارگردان فیلم، جورج میلر George Miller نیز به مجله پیپل People گفته بود که ترون و هاردی اصلاً رابطه خوبی باهم نداشتند.
ترون در مصاحبه‌ای با Esquire، اعتراف کرد که در طول ساخت فیلم خیلی با هاردی دعوا می‌کردند و ازنظر او تقصیر شخصیت هاردی و شرایط سخت فیلم‌برداری بود. «مثل یک مسافرت خانوادگی بود که هیچ‌وقت تمام نمی‌شود. ما مقصدی نداشتیم، فقط ساعت‌ها در بیابان پیش می‌رفتیم و این موضوع بعضی وقت‌ها آدم را کلافه می‌کرد.»
در سال 2017، بازیگر دیگری از فیلم، زویی کراویتز Zoe Kravitz، تنش بین هاردی و ترونز را تائید کرد و شرایط تولید فیلم را مقصر اصلی این اتفاق دانست. «باهم کنار نمی‌آمدند. برای مدت زیادی در بیابان بودیم و به نظرم همه خسته و عصبی شده بودیم و دلمان برای خانه تنگ شده بود. شش ماه فقط شن و بیابان را می‌دیدیم. آدم کلافه می‌شود. فکر نمی‌کنم اختلاف از موضوع مهمی شروع‌شده باشد، کلاً باهم نمی‌ساختند.»
فکر می‌کنید هاردی و ترون در فیلم بعدی مجموعه «مکس دیوانه» باهم بازی خواهند کرد، معلوم نیست چه پیش می‌آید.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان