«کاتارسیس در هنرهای زیبا» رونمایی می‌شود

مراسم رونمایی و جشن امضای رمان «کاتارسیس در هنرهای زیبا» نوشته مهدی عزتی برگزار می‌شود.

«کاتارسیس در هنرهای زیبا» رونمایی می‌شود

 به گزارش ایسنا، مراسم رونمایی و جشن امضای  این کتاب با حضور حسن محمودی و عالیه عطایی روز چهارشنبه ٨ آذرماه از ساعت ١٥ تا ١٧ در سالن مکتب تهران به نشانی خیابان کریمخان، خیابان عضدی (آبان جنوبی)، کوچه کیوان، شماره 8  برگزار می‌شود. 

مهدی عزتی‌ کارشناس تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا و کارشناس ارشد تهیه‌کنندگی تلویزیونی از دانشگاه صداوسیماست. «کنار پرچین بهشت»، فیلمنامه‌ بلند داستانی «سفید پررنگ» و «افسانه ستاره‌های دریایی» از دیگر آثار اوست.

در نوشته پشت جلد کتاب «کاتارسیس در هنرهای زیبا»  که در 103 صفحه با شمارگان 550 نسخه و قیمت 7000  تومان توسط نشر هیلا (گروه انتشاراتی ققنوس) منتشر شده، آمده است: کاتارسیس زیبای من که نه اسمش را می‌دانستم و نه می‌خواستم که بدانم. کاتارسیس زیبای من که با دیدنش خوشبخت‌ترین آدم روی زمین بودم. با بی‌خیالی با دوستانش حرف می‌زد و قشنگ‌ترین خنده روی زمین بر لبش بود. از آن روز، بی این‌که حرف دیگری درباره کاتارسیس بزنیم، کاتارسیس به راز عشق مشترک ما تبدیل شد. خاطره‌ای مقدس و مشترک میان ما.  از آن روز، هرکداممان که زودتر می‌دیدش  دیگری را خبر می‌کرد و نیمکتی روبه‌رویش و دورتر از او پیدا می‌کردیم و در سکوت کامل نگاهش می‌کردیم. فقط نگاهش می‌کردیم!

انتهای پیام

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان