گلرهای سابق سپاهان و احتمال بازگشت !

سپاهان که وضعیت مناسبی در چارچوب دروازه ندارد، ممکن است در پنجره زمستانی گلر های سابق خود که این روزها نیمکت نشین شده اند را بازگرداند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان در فصل جاری رقابت های لیگ برتر مشکلات زیادی را در خط دروازه متحمل شده است. آنها در ابتدای فصل به دلیل مصدومیت لی اولیویرا اشتباهات زیادی را در این پست تجربه کرده‌اند و پس از بازگشت اولیویرا نیز این گلر برزیلی هنوز نتوانسته عملکردی صد در صدی داشته باشد و در برخی از دیدارها اشتباهات او سبب از دست رفتن امتیازات مهمی شده است.


از سوی دیگر شهاب گردان و رحمان احمدی دو گلر سابق سپاهان این روزها به نیمکت تیم های خود منتقل شده اند و این احتمال وجود دارد که باشگاه برای در اختیار داشتن دروازه‌بانی مطمئن مبادرت به فراهم کردن شرایط بازگشت آنها کند تا حتی در صورت فیکس بودن لی اولیویرا جانشینی مطمئن برای این گلر وجود داشته باشد؛ چرا که مهدی امینی پس از ماه ها مصدومیت هنوز نتوانسته به شرایط بازی برگردد و دو گلر جوان سپاهانی ها یعنی مهدی صدقیانی و کی‌خسروی هم تجربه چندانی برای حضور در دیدارهای لیگ برتر ندارند.


ضمن اینکه باشگاه سپاهان وضعیت سایر گلرهای آماده لیگ را زیر نظر دارد تا در صورت امکان آنها را به تیم اضافه کند تا در نیم فصل دوم شرایط بهتری در پست دروازه بان داشته باشد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان