ماهان شبکه ایرانیان

هاوال H۲ محصول جدید مدعی گروه بهمن در نمایشگاه خودرو تهران + فیلم

برند هاوال چند سال پیش به صورت وارداتی در بازار کشور عرضه می شد. اما نتوانست فروش چندانی را تجربه کند و مدل های هاوال بسیار کم در خیابان ها مشاهده می شوند

برند هاوال چند سال پیش به صورت وارداتی در بازار کشور عرضه می شد. اما نتوانست فروش چندانی را تجربه کند و مدل های هاوال بسیار کم در خیابان ها مشاهده می شوند. اما امسال شرکت هاوال با بهمن خودرو همکاری کرده است و قصد دارد محصولات خود را در ایران به تولید برساند.
با توجه به سابقه گروه بهمن می توان انتظار داشت که هاوال این بار شروع خوبی در بازار ایران داشته باشد. فعلاً هاوال با دو خودروی شاسی بلند وارد بازار خواهد شد که یکی H6 و دیگری H2 نام دارند.
هاوال H2 یک خودروی کراس اوور نسبتاً اسپرت است و با قیمت زیر 100 میلیون تومان وارد بازار خواهد شد.

هاوال H2

هاوال H2

این خودرو مجهز به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژر دار است که می تواند 140 اسب بخار قدرت و 202 نیوتون متر گشتاور را تولید کند. نیروی موتور با استفاده از یک گیربکس 6 دنده به چرخ ها انتقال پیدا می کند. گیربکس این خودرو از نوع اتوماتیک است و دارای سه نوع حالت رانندگی مختلف است.
هاوال از نظر امکانات ایمنی نیز خودروی مناسبی است به طوری که دارای 6 عدد ایربگ، ترمزهای دیسکی هر چهار چرخ، اتوهلد، سیستم کنترل پایداری و سیستم ترمز ضد بلوکه است.

هاوال H2

هاوال H2

از نظر امکانات رفاهی نیز هاوال دارای مواردی چون سانروف برقی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه، تودوزی چرم، صندلی های عقب تاشو، چراغ های اتوماتیک، چراغ های روشنایی در روز، چراغ مطالعه سقفی، نورپردازی داخل خودرو، گرمکن شیشه عقب، برف پاکن اتوماتیک، آینه وسط ضد نور، آینه های جانبی برقی گرمکن دار، کامپیوتر سفری، رینگ آلومینیومی 18 اینچی، سیستم نمایش فشار باد لاستیک، آنتن کوسه ای، سنسور دنده عقب، اگزوز های دوگانه، خروجی برق 12 ولت، دوربین دید عقب، دوربین کمکی پارک روی آینه جانبی، نمایشگر لمسی 8 اینچی، بلوتوث، کروز کنترل، سیستم هشدار بسته بودن کمربند ایمنی و کپسول اطفای حریق است.
هاوال در صورتی که با قیمت مناسبی در بازار عرضه شود می‌تواند رقیب جدی برای خودروهای همچون چری تیگو 5 و ام وی ام X33 جدید باشد.
در انتها می‌توانید تصاویر و ویدیوی تهیه شده از این خودرو را در نمایشگاه خودروی تهران مشاهده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان