ماهان شبکه ایرانیان

برخی کاربران از مشکل فوکوس دوربین گلکسی اس ۸ خبر می دهند

تعداد قابل توجهی از خریداران گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس در حال ارائه گزارش هایی مبنی بر مشکل فوکوس دوربین های موبایل خود هستند. آن ها می گویند که چه از طریق اپلیکیشن دوربین خودشان و چه از طریق اپلیکیشن های شخص ثالثی نظیر اسنپ چت، دوربین موبایل قادر به فوکوس روی سوژه نیست.

برخی کاربران از مشکل فوکوس دوربین گلکسی اس 8 خبر می دهند

تعداد قابل توجهی از خریداران گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در حال ارائه گزارش هایی مبنی بر مشکل فوکوس دوربین های موبایل خود هستند. آن ها می گویند که چه از طریق اپلیکیشن دوربین خودشان و چه از طریق اپلیکیشن های شخص ثالثی نظیر اسنپ چت، دوربین موبایل قادر به فوکوس روی سوژه نیست.

این مشکل حتی زمانی که بخواهید از فوکوس دستی نیز استفاده کنید باقی می ماند و منجر به تصاویر مات و تار می گردد. در ادامه دو نمونه از این تصاویر را مشاهده می کنید:

یک بخش مخصوص برای حل این باگ در انجمن رسمی سامسونگ از ماه ها پیش ایجاد شده اما تعداد گزارش ها اخیرا بسیار زیاد شده است. راه حلی که یکی از مدیران انجمن برای حل مشکل ارائه داده در تصویر زیر آمده است:

اگر هیچ یک از موارد فوق باعث برطرف شدن مشکل شما نشد، بهتر است سریعا موبایل خود را برای تعمیر به دست متخصصان شرکت برسانید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان