جزئیات نوکیا ۳۳۱۰ فاش شد: نمایشگر رنگی بزرگ تر و استفاده از سبک طراحی همیشگی

اطلاعات جدیدی از سری جدید گوشی‌ نوکیا ۳۳۱۰ فاش شده است که بر اساس آن، گفته می‌شود این محصول از نمایشگری رنگی و بزرگ‌تر بهره خواهد برد.

جزئیات نوکیا 3310 فاش شد: نمایشگر رنگی بزرگ تر و استفاده از سبک طراحی همیشگی

انتشار خبر عرضه‌ی مجدد گوشی‌ نوکیا 3310 در هفته‌ی گذشته توجه بسیاری را به خود جلب کرد. شاید فکر کنید کمتر کسی از عرضه‌ی یک گوشی‌ که اولین بار 17 سال قبل معرفی شده است، هیجان‌زده شود. اما با توجه به علاقه‌ی بسیار زیادی که خیلی از کاربران به معرفی این محصول نشان داده‌اند، کمپانی اچ‌ام‌دی گلوبال احتمالا شگفت‌زده شده است.

امروز خبری در مورد جزئیات گوشی مورد بحث منتشر شده است. بنا به اعلام منبع این خبر که یکی از اولین گزارش‌های مربوط به معرفی مجدد نوکیا 3310 را نیز فاش کرده بود، این گوشی از امکانات زیر بهره خواهد برد.

  • طراحی ساده: حتی پیش آنکه اچ‌ام‌دی تصمیم به عرضه‌ی مجدد گوشی نوکیا 3310 بگیرد، یک سری رندر از این محصول منتشر شده بود که نشان می‌داد مدل جدید این گوشی سیستم‌عامل اندروید را اجرا می‌کند، اما نوکیا 3310 جدید همچنان یک گوشی ساده خواهد بود.
  • زبان طراحی مشابه با نسل اولیه: طراحی این گوشی نسبت به نسل اولیه‌‌ی آن که در سال 2000 به بازار عرضه شد، تفاوت‌های چندانی ندارد. البته مدل جدید نوکیا 3310 نسبت به مدل 17 سال قبل این محصول، از نظر وزن و ضخامت کمی تفاوت دارد. از آنجا که با توجه به فناوری‌های جدید امروز گوشی‌ها از ضخامت و وزنی کمتر بهره می‌برند، این تغییر چندان هم تعجب‌آور نیست.
  • نمایشگر رنگی بزرگ‌تر: نسل اولیه‌ی گوشی نوکیا 3310 مجهز به صفحه‌نمایش 84 در 84 تک‌ رنگ بود اما حالا این نمایشگر بزرگ‌تر شده و علاوه بر آن رنگی است. صفحه‌نمایش جدید به احتمال زیاد از رزولوشن خیلی زیادی بهره نخواهد برد و به همین دلیل می‌توان به عمر بالای باتری امیدوار بود.
  • رنگ‌بندی متنوع: رنگ‌های پیش‌فرض گوشی‌ نوکیا 3310 خاکستری/مشکی، آبی و خاکستری بود. در هر حال نسل جدید این محصول در رنگ‌های متنوع‌تری در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت، چراکه تولیدکنندگان شخص‌ ثالث قاب این دستگاه را در رنگ‌های مختلف تولید کرده‌اند. باید اشاره کنیم که نوکیا 3310 جدید در زمان عرضه در رنگ‌های قرمز، سبز و زرد به فروش خواهد رسید.

انتظار می‌رود مدل جدید گوشی خاطره‌انگیر نوکیا 3310 روز 26 فوریه (8 اسفند) و در جریان برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل 2017 بارسلونا در کنار محصولات دیگری از جمله گوشی‌های هوشمند نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 معرفی شود.

آیا شما از جمله افرادی هستید که مدل جدید گوشی نوکیا 3310 را خریداری خواهید کرد؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان