حواشی بازی فولاد - سپدرود رشت؛

فولاد سومین پیروزی متوالی را جشن گرفت/گلزنی صابر و رحیم

اهواز - فولاد خوزستان با پیروزی در برابر سپیدرود رشت، سومین پیروزی متوالی خود را جشن گرفت و به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد.

فولاد سومین پیروزی متوالی را جشن گرفت/گلزنی صابر و رحیم


به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر، عصر امروز تیم های فولاد خوزستان و سپیدرود رشت  در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را فولاد خوزستان با نتیجه دو بر یک به سود خاتمه داد.

* گل های این بازی را رحیم زهیوی (16) صابر حردانی (77) برای فولاد و میثم تهیدست (81) برای سپیدرود به ثمر رساندند.

* این بازی را مهدی سیدعلی با کمک سعید قاسمی و یعقوب سخندان سوت زد و در آن به احسان مرادیان (فولاد) و محمدرضا الماس‌خاله (سپیدرود) کارت زرد نشان داد.

* فولاد خوزستان در این بازی با ترکیب: احسان مرادیان، فرزاد جعفری، ایوب والی، عبدالله کرمی، پیمان شیرزادی (46- امیر زلیکانی)، سینا مریدی، احمد عبدالله‌زاده، علی‌اصغر عاشوری، عبدالله ناصری، رحیم زهیوی و فرشاد جانفزا (75- صابر حردانی) بازی کرد.

* تیم سپیدرود رشت نیز در این بازی با ترکیب: سیدمحمد حسینی، محمدرضا الماس‌خاله، سیداحمد آهی، سیدهادی موسوی، توحید غلامی (67- میثم تهیدست)، میثم فردوسی، شهاب کرمی (50- میعاد یزدانی)، حمید ملکی، عماد میرجوان، پویا نزهتی و میلاد قربان‌زاده (64- جواد آقایی‌پور) در برابر حریف صف آرایی کرد.

* فولاد خوزستان پس از دو پیروزی روحیه‌بخش مقابل پارس جنوبی و ذوب‌آهن، در حضور هوادارانش به دیدار سپیدرود رفت تا با پیروزی در این مسابقه به پرسپولیس صدرنشین نزدیک‌تر شود. غیبت حامد لک که در بازی قبلی کارت قرمز گرفت و حضور احمد عبدالله‌زاده به‌جای ایمان مبعلی در ترکیب اصلی، از جمله تغییرات فولادی‌ها در این بازی بود.

* تیم سپیدرود رشت که با سه شکست متوالی شرایط نامناسبی در جدول داشت، با هدف قطع کردن نوار ناکامی و کسب حداقل امتیاز به اهواز سفر کرده بود. حسین کعبی به‌دلیل محرومیت و حسین ابراهیمی و امید سام‌کن به‌دلیل مصدومیت از غایبان تیم رشتی محسوب می‌شدند. 

* پس از اینکه ضربات دقیقه اول عبدالله ناصری و دقیقه 13 شهاب کرمی از کنار دروازه‌های دوتیم به بیرون رفتند، اولین شوت در چارچوب یاران فولاد خوزستان قفل دروازه‌ تیم میهمان را گشود و رحیم زهیوی در دقیقه 15 گل اول سرخ‌پوشان جنوبی را به ثمر رساند. 

* نیمه دوم را تیم فولاد خوزستان با تعویض اجباری پیمان شیرزادی مصدوم آغاز کرد تا با انتقال فرزاد جعفری به سمت چپ و عبدالله ناصری به سمت راست، تغییراتی در آرایش خط دفاعی میزبان صورت بگیرد. 

* روز قبل از مسابقه با توافق مسئولان دو تیم مقرر شد که بازی نیم ساعت زودتر واز ساعت 15 آغاز شود.

* شهاب کرمی تنها بازیکن حاضر در ترکیب سپیدرود رشت بود که سابقه بازی در فولاد خوزستان را داشت. ضمن اینکه حسین کعبی، مهرداد جماعتی و حسین ابراهیمی دیگر فولادی‌های سابق، در این بازی حاضر نبودند.

* قبل از آغاز مسابقه به دلیل درگذشت شادروان عبدالحسین سواری داور با اخلاق فوتبال خوزستان یک دقیقه سکوت در ورزشگاه اعلام شد.

* هواداران فولاد خوزستان در جریان بازی بدون وقفه به تشویق تیم محبوب‍شان می‌پرداختند.

* حامد لک و حسین کعبی، بازیکنان محروم فولاد و سپیدرورد، از جایگاه ویژه به تماشای مسابقه مشغول بودند.

* حسین کعبی بازیکن خوزستانی تیم فوتبال سپیدرود رشت توسط تماشاگران تشویق شد.

* پیمان شیرزادی مدافع چپ تیم فولاد خوزستان در اواخر نیمه اول آسیب دید و در ابتدای نیمه دوم جایش را به امیر زلیکانی داد.

* گوینده استادیوم غدیر اهواز تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه را سه هزار نفر اعلام کرد.

* فولاد خوزستان با این پیروزی 26 امتیازی شد و به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان