بیسو T۳ اولین محصول برند ناآشنا چینی بیسو در ایران + فیلم

بیسو یک خودروساز نوپا و ناشناخته چینی است که محصولات خود را قرار است توسط شرکت سیف خودرو در بازار ایران عرضه کند

بیسو یک خودروساز نوپا و ناشناخته چینی است که محصولات خود را قرار است توسط شرکت سیف خودرو در بازار ایران عرضه کند. سیف خودرو همچنین در نمایشگاه خودروی تهران نیز حضور داشت و 2 محصول کراس اوور از بیسو را به این نمایشگاه برده بود.
اولین مدلی که معرفی شد مدل T3 بود که یک کراس اوور جمع و جور است که با قیمتی در حدود 75 میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد.
این خودرو دارای طراحی مناسب و نسبتا بروزی است و در کابین آن نیز امکاناتی همچون 4 شیشه برقی، آینه های برقی، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل پایداری، سیستم رهیاب ماهواره ای، تودوزی چرم، فرمان چرمی، تریم داخلی دو رنگ، تهویه اتوماتیک، خروجی برق 12 ولت، خروجی سیستم تهویه برای سرنشینان عقب، 6 عدد کیسه هوا، دوربین دنده عقب، سنسور پارک عقب و جلو، نمایشگر لمسی 9 اینچی، بلوتوث، سیستم ورود و استارت بدون کلید، صندلی راننده برقی، سیستم کنترل فشار باد تایر و چراغ های روشنایی در روز به چشم می خورند.

بیسو T3

بیسو T3

این خودرو مجهز به یک موتور 4 سیلندر 1.3 لیتری است که به توربوشارژر مجهز شده و می‌تواند 133 اسب بخار قدرت و 185 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. گشتاور این خودرو با استفاده از یک جعبه دنده 5 سرعته دستی و یا ضریب متغیر خودکار به چرخ های جلوی انتقال پیدا می کند. سیستم فرمان این خودرو نیز از نوع برقی است و ترمزهای آن در هر چهار چرخ خودرو دیسکی می باشد.
در ادامه می توانید ویدیو و تصاویر تهیه شده از این خودرو در نمایشگاه خودروی تهران را مشاهده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان